Announcement

Collapse
No announcement yet.

bassdal: show mx-3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• då må eg nesten LE av meg sjøl eg veit om en som har vert trøtt når eg har kobla subbane ja. i heile år har eg lasta subbane i 2ohm i staden for 0,5ohm. etter å fått igjen et par forsterkere i frå reperasjon ( Rista laus innmat i dei,)
    venter på nye subber håper dei kommer til helga. . 3subber spiller TØFT med 1forsteker. (lasta i 1,33ohm)

Comment

• Var ganske artig på hotelle i går det tok helt av, og duverden og det spiller. var en gruppe med noen eldre parr som var på der også og de beundra anleggene og syns dette var så stas og ville bare ha mere

Comment

• ENDELEG! alt er oppe går. det TRØKKER vilt!! med kun kw5 effekt. blir ombygging i vinter sannsynelegvis.

tvskjerm der forsterkarane var før. 6 forsterkere til subbane i staden for . med effekt på ca 2 - 3 kw per sub.

skal få se om vi får tatt noen filmer. er synnsyk stor forskjell i frå rudskogen.

Comment

• det er godt å høre hvilke subbere har du nå ? og hvordan forsterkere blir det ?
          bilstereo pensjonist!

golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!

Comment

• subbane er samme som før. forsterkere er 2stk cADENCE ZRS C1 - 1x2250W

er ikkje vitsi å legge ut bilder av ting som er gjort før er berre vert bytte ut subber. fresa noe spor osv.

og fylt opp ca 7 stk byggskum bokser.

vi får se om eg kanskje får tak i en skjerm før gatebil i bergen kan ikkje sjå heilt på trynet ut på treff heller

men er storfornøgd med tanke på so lite effekt. vi skal ta en db test i morra å se..

"vondt i øra mine" har fått igjen arbsbilen etter 2mnd på verksted den rocka på.

Comment

• Jeg hørte du hadde fått orden på subbene dine i går, var nede i havna og fiksa lit små ting i båten da eg hørte en syk bass borte ved sentrum og som kom nærmere og nærmere, og da du paserte brua før tunellen så vibrerte det i båten og det hørtest helt vilt ut og ikke minst det trykke som ble i tunellen da du kjørte igjendom klatten. en liten stund etter så kom du tilbake med arb bilen, den var det jo og lyd i men ikke fult like mye nei

men en ting er sikkert vi hører deg når du er på veien om det er den ene eller andre bilen

Comment

• Originally posted by bassdal View Post
                subbane er samme som før. forsterkere er 2stk cADENCE ZRS C1 - 1x2250W

er ikkje vitsi å legge ut bilder av ting som er gjort før er berre vert bytte ut subber. fresa noe spor osv.

og fylt opp ca 7 stk byggskum bokser.

vi får se om eg kanskje får tak i en skjerm før gatebil i bergen kan ikkje sjå heilt på trynet ut på treff heller

men er storfornøgd med tanke på so lite effekt. vi skal ta en db test i morra å se..

"vondt i øra mine" har fått igjen arbsbilen etter 2mnd på verksted den rocka på.
                Nå må du faen ikke være så beskjeden!!! Sleng opp bilder og videoer da
                Tidligere importør for Digital Designs,
                overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

• Så den på Arenum i Bergen.Spiller ganske høyt.Har du blåst den ene 8" i døren? Lå ut ett lite klipp på youtube
                  http://www.youtube.com/watch?v=UaWwYS2IWVc
                  Ove

Comment

• jeg må bare få hørt denne bilen engang, vet disse 8"erene spiller høyt, kan ikke forestille meg hvor høyt alle de spiller!
                    Mvh Werner Harstad

Comment

• Originally posted by GENEXXA

Syns du og Werner skal ta og kjøre en tur til Nord-Norge til meg, så jeg får høre bilene deres.
                      Støtter den...
                      sigpic

Comment

• Werner, du har ikke lyst og hørre hvor høyt de 8" spiller for å si det slik, jeg fikk vondt i øra 10 meter vekke fra bilen pga av all lyden fra de små 8". Og det var når han brukte 6 av dem i stedenfor 10.
                        Tor Martin Ølberg
                        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• tusen takk folkens men neger pop? vi spiller musikk som alle kjenner (Party musikk, er viktig) synst det er viktig å få god stemning...

men kommer sterkt tilbake!! når eg endeleg får alt på stell ingen som har fått hørt denna bilen på bassen untatt meg å john. so neste år skal alt vere oppe å går SKIKKELEG uten noke tull!... vi har heile vinteren på utforske

Comment

• å når dinna bassa, so e det berre VILT. eg har ikkje noke anna å sei !
                            "Slaven" til Mr.bassdal

Comment

• då er det iallefall greit forsterkarane er ødlagt på grunn av : FEIL MONTERING frå mi side. rett og slett for dårleg kasse. her skal det avstivest!.

mail frå gz:

please see the picture of the GZPA 1.6500SPL you send for repair.

This is is not broken down because of regular fault.

It has been destroyed by extreme vibration, maybe mounted on the bass box.

Now I can understand that you have some destroyed 1.6500, but it is not because the amp is not good.

Unfortunately I can not make this repair foc.

Please talk with your customer about the mounting of this amp.

Any amp would be destroyed if it get to much vibration.

gatebil i bergen jaa vart godt dritings etterkvert. nesten 2døgn våken før gatebil i bergen og rett på flaska
                              http://www.youtube.com/watch?v=WwakRq1f8TA

savner mazda`n ja.
                              http://s149.photobucket.com/albums/s...t=MOV00482.mp4

Comment

• Fin bil Liker stortsett alt untatt eksosløsningen, liker bare å se enden på rørene jeg

Om noe av bilen er "Ferdig", hiv det opp i første posten din, slik at jeg slipper å lese meg igjennom 70 sider med mye rart for å se hvordan ting ser ut
                                [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                                Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Working...
                                X