vert ei knall hard helg detta. planen var å vere ferdig med stort sett alt til lørdag /søndag. men den planen gjekk rett i vasken. ( har sikkert brukt 20 timer til sammen å sortere skruer, mutrer, skiver osv osv. ) men gjer alt 100% sånn at alt går mye fortare når eg skal jobbe å sleppe å leite etter ting...
so skulle en som er med å leiger verkstedet vere med å male å ditt å datt men vi måtte gjere alt sjøl dårleg gjort!. = 1mann mindre i arbeid på ei helg på minimum 10t på verksted(etter mi meinig) = 30timer tapt
men men nok om det. vi har no fått gjort litt vi karane som har vert her:
Plata forran vinduer:
mala
lagt opp strøm rundt om alle veier. (på skikkeleg vis selfølgeli)
luft i "pusseboksen"
noen verktøytavler.
flytting av biler å båter ( eine båten må stå der til neste helg, erger meg over det!)
lagt opp høgtaler ledninger rundt om i bygget.
sortering av verktøy = er so vilt mye verktøy
reoler
til sammen blir det 6 store verktøytavler i "fin hallen + dei i pusseboksen. + verktøyskap.
(sikkert på tide å selge litt verktøy:P )
det såg ikkje so bra ut med vindu å kun et strøk med maling.
noen ikkje so fult so fine verktøytavler (sikkert 10 år gamle minst) rusta å fæle.
so verktøy tavlene fekk seg ei runde med slipemaskina og litt primer å toppstrøk.
luft å kontakt på plass å skruer sortert! USJ!
laga feste til brannsløkningsapparatet (1stk av 5 vi har, so på den sikre sida :P )
tja. detta var snodig. en cd spiller. (ja eg har selfølgeli løsninga på korleis det ikkje skal bli støv å dritt på den.
er berre at eg ikkje har fått gjort meg ferdig med å bygge benken endå.
uff mye rot på arbeidbenken, 6*9 på plass.
kabler blir festa. vi har noen meter med kabel strekk til sammen
noe verktøy + tavlene, luft utstyr og mye elektrisk. so trur vi klarer oss
det begynner å ta form i eine delen av hallen. men mye sorterings jobb i verktøy før verktøytavler å nye arbeidsbenker
kan monterest i andre delen av lokalet.
montering av reoler. løftebukk skal opp i denna delen og.
"rote hjørne!"
so skulle en som er med å leiger verkstedet vere med å male å ditt å datt men vi måtte gjere alt sjøl dårleg gjort!. = 1mann mindre i arbeid på ei helg på minimum 10t på verksted(etter mi meinig) = 30timer tapt
men men nok om det. vi har no fått gjort litt vi karane som har vert her:
Plata forran vinduer:
mala
lagt opp strøm rundt om alle veier. (på skikkeleg vis selfølgeli)
luft i "pusseboksen"
noen verktøytavler.
flytting av biler å båter ( eine båten må stå der til neste helg, erger meg over det!)
lagt opp høgtaler ledninger rundt om i bygget.
sortering av verktøy = er so vilt mye verktøy
reoler
til sammen blir det 6 store verktøytavler i "fin hallen + dei i pusseboksen. + verktøyskap.
(sikkert på tide å selge litt verktøy:P )
det såg ikkje so bra ut med vindu å kun et strøk med maling.
noen ikkje so fult so fine verktøytavler (sikkert 10 år gamle minst) rusta å fæle.
so verktøy tavlene fekk seg ei runde med slipemaskina og litt primer å toppstrøk.
luft å kontakt på plass å skruer sortert! USJ!
laga feste til brannsløkningsapparatet (1stk av 5 vi har, so på den sikre sida :P )
tja. detta var snodig. en cd spiller. (ja eg har selfølgeli løsninga på korleis det ikkje skal bli støv å dritt på den.
er berre at eg ikkje har fått gjort meg ferdig med å bygge benken endå.
uff mye rot på arbeidbenken, 6*9 på plass.
kabler blir festa. vi har noen meter med kabel strekk til sammen
noe verktøy + tavlene, luft utstyr og mye elektrisk. so trur vi klarer oss
det begynner å ta form i eine delen av hallen. men mye sorterings jobb i verktøy før verktøytavler å nye arbeidsbenker
kan monterest i andre delen av lokalet.
montering av reoler. løftebukk skal opp i denna delen og.
"rote hjørne!"
Comment