ser bra ut søta ! berre ta den turen til thailand du, også ett par andre tura å samle opp cash, so stikke vi å flytta inn på verkstedet igjen å laga noke tøft ! lenge sida vi har laga noke no !
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bassdal: show mx-3
Collapse
X
-
John liker det vi må snart av å bygge igjen savner litt glassfiber lukt å ha kosestund ilag med deg
Koser meg på kurs om dagane fine folk her, og då kan vi benytte å reise til slekta og, vi reiser SEFF til dei med STOR HIFI Interesser å får oppleve godlyd
Comment
-
eg er i førde igjen på i morra
etter en samtale med ice no er alt avgjort.
følgenede blir i polo:
Subdel:
2 Stk 12"GZ Limted
1 stk GZ 6500Spl forsterker
front/bak
4stk GZ Neo8.
1stk GZ 2800 forsterker
er mye prat på meg fortida i forholdt til verkstedlivet, men kommer Sterkt tilbake
Comment
-
VI komme sterkt tilbake stig ! vi må berre få jobba litt so vi får tjent inn noke gryn !! eg veit eg sa eg ikkje skulle gjer noke med audien.. MEN ! litt lyd oppgradering kan vi vell ta no når eg først e begyndt å handle inn ting ! vi har masse tid på verksted forran oss, men først skal vi gutta fra landet tjene noke peeenge"Slaven" til Mr.bassdal
Comment
-
Vær så snill gutta og skriv bokmål eller rent nynorsk. Dialekt er fyfyRunar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
kan da ikkje forlange at folk skal skrive bokmål eller nynorsk, etter det jeg kan se står det ikkje nokko om det i forumreglene.
Og her i Førde så hålder me på dialektea og kjempar for nynorsken slik at me få ha det morsmålet vi e oppvoksa med i skulen.
Men jeg skal ikke sitte her å diskuterer dette i prosjekt tåden til Bassdal, men blir provosert når folk skriver slikt på et forum som er opent for alle. selv er jeg fra Fredrikstad så jeg skal ikke gå for langt i dette men har bodd her i Førde 15år og trivest her.
Comment
-
Forumregler!
Språk og smilies:
1: Du står fritt til å velge mellom bokmål og Nynorsk, men ikke bland de to i en post.
2: Ren dialekt godtas ikke, da dette er ett forum for hele landet og ikke alle skjønner alle landets dialekter. Kun bokmål eller nynorsk.
3: Overdreven bruk av smilies er ikke tillatt.2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
Comment
-
Originally posted by Hebbelille View Postkan da ikkje forlange at folk skal skrive bokmål eller nynorsk, etter det jeg kan se står det ikkje nokko om det i forumreglene.
Og her i Førde så hålder me på dialektea og kjempar for nynorsken slik at me få ha det morsmålet vi e oppvoksa med i skulen.
Men jeg skal ikke sitte her å diskuterer dette i prosjekt tåden til Bassdal, men blir provosert når folk skriver slikt på et forum som er opent for alle. selv er jeg fra Fredrikstad så jeg skal ikke gå for langt i dette men har bodd her i Førde 15år og trivest her.
Og dere har fritt leide på og skrive Nynorsk, RENT ny norsk.
Det er ikke for og provosere at vi sier ifra til de som måtte skrive dialekt, men for at det skal være en viss orden, og at andre skal forstå dere bedre.
Resten av denne diskusjon kan dere ta med oss moderatorer på PM eller opprette egen klage tråd. Fra nå av er det prosjekt prat. EODRunar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Tofter: tusen takk men Festbiler? GUD so kjekt
vil takke Hugomidt på forumet her som kom heim på døra til meg
støypeplast han hadde til overs Tusen takk!
bygd i en golf 4 i dag/natt. ca 16t gjekk med.
utstyr:
bak :
HELIX P400 Precision 4x110W, silver
4stk Helix Coax høgtalere 6,5" bak.
Front:
Gz neo 8
FOCAL FP2.75 LE Limited Edition
Subdel:
3stk 10" Ground Zero GZHW 25
1stk Ground Zero 2800
kassa er på 140l. tuning på 37hz
strøm: vision 105 i stephjulsbrønnen, vison et eller anna framme. 50mm2.
joda her var det berre å begynne å ødlegge ei fin hattehylle.
litt prøvemontering før bygging måtte til
mangler griller på høgtalere bak, og ei lita form rundt bassporten
tar det seinare idag
vi får se om neste bygg inneholder litt glassfiberLast edited by bassdal; 17-02-2011, 08:06.
Comment
Comment