Da var jeg tilbake... [ond latter]
Lager en liten prosjekttråd på bruksbilen... Har ikke lagt alt for mye tid og sjel i dette, for å si det sånn. Advarsel om dårlige mobilbilder som tyder på en kombinasjon av parkinsons og downs, men skal få tatt nye når sjansen byr seg (og jeg får veldig lyst).
Frontsettet blir byttet ut dersom Morel noen gang lager et 3-veis-komp. sett i "normal" prisklasse, men er på ingen måte et dårlig sett høyttalere. Kan anbefales på det varmeste for folk som liker å spille høyt. Orker masse, og er lettdrevent.
Var jeg DEG, ville jeg kjøpt det på www.engenaudio.com, om ikke fordi Mr. Engen er bilstereoverdenens Chuck Norris, så hvertfall fordi jeg kjøpte mitt sett der.
Men nok dårlig skjult snikreklame.
Fiat Cinquecento Sporting
1.1i - 56hk - 710kg - 0-100 ca. 3 min. :P
Headunit:
- Pioneer DEH-P880PRS
Frontsett:
- Hertz HSK163 (treveis)
- Custom dørpaneler + stygt moddet (men fungerende) innfestning på mellomtoner i originale hull i dash.
Subwoofer:
- Hertz HX380
- Custom bassreflekskasse 88 liter nettovolum, tunet til 29Hz! Innvendige avstivninger og 4" port på toppen, der det må lages ny hattehylle når jeg gidder...
- Fjernet tidligere hevet gulv osv i bagasjerom pga ny kasse som er ca. 74 liter større enn den gamle.
Forsterker:
- Harman/Kardon CA5250 - 5 kanaler, brokoplet på frontsett, subkanalen driver HX380'n meget bra (sub har enkel 4 ohms spole).
Planer om utvidelse:
- Den nevnte forsterkerutskiftningen med påfølgende mods baki. CHECK
- Utskjæringer i dør for å få mer dybde i midbassen. Strykes: Snakket med Engen, midbassene skal spille best i avgrenset volum, og de spiller forsåvidt bra og...
- Mulig modding av dørpanel for å montere en Earthquake SWS 6,5" i hver dør, disse to vil i såfall bli drevet av en RF Power 351s jeg har liggende. Strykes - dette var alternativet til større subwoofer baki, men det er nå montert større sub.
- Lage ny hattehylle så det ser hvertfall halvferdig ut baki der...
Comment