detta blir morro må gi et pip når du skal til førde igjen
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hebbelille sin familie bil
Collapse
X
-
Takker for alle tilbake meldingene, gøy at dere liker det skal føle opp ned bilder hele tiden så dere får se. Og i dag fikk jeg en pakke til i posten.. og der var jo FOCAL FP5.500 komme også.. så da kan jeg fortsette på rammen i bilen, få sveis inn inndelingen og fester til forsterkeren. bilder av den også kommer.... skal ned å jobbe på anlegge om en liten stund så da får jeg ta noen bilder også
bassdal: Jeg bor og jobber i Førde så jeg er jo i førde rett som det er men kan gi lyd neste gang jeg skal innom ICE og handle.. det blir ikke så lenge til.. må ha masse kabler og en dobbel signal kabel og litt sånt. mulig jeg ta turen den dit på Lørdag hvist jeg ikke trenger det før...
Comment
-
da var det på tide og få frem noen bilder da....
har noen fra jeg fikk tipassa litt og test plasert litt.
komentarer og innvendiger tas i mot med takk.....
det er ikke de elementene som skal sitte der, det er noen gamle jeg har og prøve ut med. har 2 stk helt nye sående men vil ikke møkke dem til så da må vi ha noen som kan steppe inn så lenge.
Comment
-
Elementene skal spille den vieb dem står på bilde.... altså fremover. med porten bakest i kassen, mot bakluke. ser ikke noe problem i det, har hatt dem vent oppover med porten opp og bakover med posten opp. uten at jeg har merket så veldig mye forskjell på det. så da prøver vi fremover vendt og skulle ikke det fungere så får jeg heller bygge en nu kasse igjend.
de begrenser seg litt til hvordan man kan bygge når man har små og trenger bagasje romme til å ha barnevogn og annet inni og bagasje når vi skal på ferie
Comment
-
etter sånn so du viste meg for noen veker siden, so trur eg detta blir veldig flott. stålet han har brukt er jo sinnsjukt mye avstvning i. stål og glassfiber ilag = stivt
men ei kryss avstvning inni kassa skader ikkje, men en ser ikkje noe på bilda om korleis det er gjort inni
Comment
-
bassdal: det er sant... så da skal jeg se om jeg får tatt et bilde inni kassen.... jeg brukte samme ståle som som kassen er laget av og har da et kryss fra framveggen til bakveggen og fra sidevegg til sidevegg å alt er sveisa. fant ut etter samtale med bassdal på det lønte seg og sveise inn alt før man støper
men siste bildet av kassen før støping så er ikke hele skjelette ferig, da var ramma og mdf ringen sine fester ferdige sån at man kunne se sån ca hvordan den ville bli. tenkte ikke det var så viktig å ta bilde av hele skjelette før jeg begynte og støpe, men skulle kansje gjort det.
Comment
Comment