Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hebbelille sin familie bil

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kassen er nå ferdig støpt og slipt, har enda ikke bestemt meg for om jeg skal trekke den eller ikke, men den er ikke trekt enda har oså lagkt i asfalt plater og dempings matter, satt i tilkoblings treminal og bassporter, så da falt deg seg naturlig for meg og sette inn 2 elementer og siden forsterker var montert i bilen samt kondensator da jeg i går håldt på å legge kabler og sette opp koblinspunt. så da tok jeg med meg kassen i bilen og koblet den på får å teste den litt og justere subb kanalen litt.

Jeg kan veld si det slik at jeg bel ikke gretten av den lud opplevelsen kassen spiller mer en bra nokk får familie bil og være, og den spiller ret og fint så jeg er fornøyd med kassen så langkt
    bilder kommer etter vert har ikek fått tatt noen enda verken av kassen eller instalasjonen.

men en ting jeg lurte på, diskant husa mine som jeg støpte meg bør jeg fylle dem vatt eller noe så dem ikke er hule inni? har ikke monter dem heller enda har en del dempings arbeid i dører, bakvegger og bakluke som må bli ferdig, men da må jeg bestille mere først

Comment

da er det veld på tide med en noe ny info.

har nå fått montert nye haøytallere i alle dører, lakert rammen til bagasje romme, kassen er ferdig, og har begynt og trekke opp platene i gulve bak. nye spillern er montert.

noen bilder kan jeg legge med

så har jeg beynt på stylingen til bilen og lagd nytt eksosanlegg med twintup.

Flere bilder fra anlegge kommer etter vert, men nå er det å få tipassa stylingen og få den lakkert så bilen er fin til sommern

Comment

Kan jo også legge til at jeg har et annet projekt på gang også som tar litt tid.
        det er en Toyota carina II 1990 model, blir veld et leketøy etter vert trenker jeg

Comment

fornøyd med spilleren?

Comment

ja veldig fornøyd med den er noen små ting jeg ikke har fått til enda, som å legge til fotoboks varsling, men fikk oppgradert karte til 2009 utgaven. så har jeg ikke fått andra til personlig bakgrunsbilde, men litt lesing i den store klokeboka så får jeg sikker til det også.

Comment

hvordan har du oppgradert til 2009 kart? har du kjøpt den oppdateringa fra Garmin?

Fotoboksvarsling skal gå an å legge inn, må bruke POI Loader fra garmin. Står mer på siste side i bruksanvisingen. Men jeg har ikke SD kort så jeg har ikke fått testa ut dette.... Hehe

Comment

karte fant jeg på nette, fulgte så den read me fila og satte SD korte inn i pcn og instalerete karte på den og tok den med i bilen og satte den i spillern, og fulkte så den klokeboka

Comment

uuuki....fant kart på en viss svensk fildelingsside nå hehehe. Så da mangler egentlig bare en ordentlig fotoboksdatabase

Comment

dem har noe på GPS.no forumet

Comment

ja har funnet... men det var vel ikke riktig filformat? måtte konverteres til noe??

Comment

Har sett litt på denne spilleren selv, noe som du ikke er fornøyd med på spilleren?
                        SQ Saab 9-3
                        Team dynaBel

Comment

jeg er ivertfall fornøyd, eneste jeg savner er en rattfjernkontroll

Comment

okei, så det er ikke mulghet for å koble på det el?
                            SQ Saab 9-3
                            Team dynaBel

Comment

Jo, Kenwood selger slike adapter til biler som har rattfjernkontroll originalt. Men det har ikke min Primera, pioneer har en kjekk liten kontroll som man fester til rattet, savner noe slikt.
                              Har lett litt rundt og ser kenwood og selger noe lignende, eller så gjorde de det ivertfall, men om den fungerer ilag med denne spilleren vet jeg ikke..

Comment

den fila som ligger på GPS.np er i riktig format, du må da bare lage en mappe på SD brikken som til dømes da, Garmin/Poi og legge filen inn der så finner spillern den der og legger dne inn. skal ikek være så vansklig.

med du får en 2GB Sd bikke på elkjøp til ca 200-250kr dem er jo blitt så billige nå

det karte du fant på den kjente ssveske siden, har du prøvd å pakke det ut og bruke det? knota litt før jeg fikk div koder til å låse opp kartene med men når det var gjort så var det veldig enkelt.

Comment

Working...
                                X