Har begynt å lage noen kasser og fester til kondensatorer, pc og annet som skal være i bagasjerommet. Er ikke helt enig med meg selv hvordan jeg ska ha det ennå men det kommer vel med tiden :=)
Her er rammen som vi skal bruke til laptopen. Den er laget av MDF og her freset vi også rundt kassen for at vinylen vi ska trekke over skal bli pent.
Her skjer monteringen av rammen! Ser at vi har skåret ut hull til utganger/innganger på Pc`n samt for vifte og strøm.
Gratulerer med at du fikk inn kassa i bagasjerommet, er så sykt smal åpning på E36, må skru ut elementene mine for å få kassa ut og inn, så lite å gå på der gitt
Planer å bygge om dørtrekka forran eller?
Og hva slags motor har du, samt noen bilder av bilen?
Gratulerer med at du fikk inn kassa i bagasjerommet, er så sykt smal åpning på E36, må skru ut elementene mine for å få kassa ut og inn, så lite å gå på der gitt
Planer å bygge om dørtrekka forran eller?
Og hva slags motor har du, samt noen bilder av bilen?
Mvh Fredrik
hei..
Ja det er akkurat så det går inn me elementet i :=)
Har ingen planer om å bygge om dørtrekka for akkurat den dag i dag men vet aldri hva som skjer når man ikke har mer å gjøre :P
Står en 2 liter (m50) og ska se om jeg finner noen bilder av bilen så jeg kan legge ut :=)
Her er d jo lenge siden jeg har vært da! Har hatt en leilighet som desverre måtte gå foran dette prosjektet.
Men er startet opp igjen og er klar for nye utfordringer. Bilen har vært på omlakkering og lydspektrum der jeg ble veldig fornøyd me lydkurve og lyden i bilen.
Er nå klar med siste del av prosjektet som blir støyping og plassering av komponenter bak i bagasjerommet.
Skal se om jeg får lagt ut noen bilder i tillegg!
Brukte store deler av lørdagskvelden til å få gjort litt småting baki bagasjerommet. Planen var jo å plassere en 17" skjerm baki bilen men etter litt plassering og diskusjon med min medbygger så fant vi ut at dette kanskje ble litt for stort/mye. Vi kom derfor fram til at vi skulle bruke en 15" skjerm istede for.
Vi lagde 4 klosser som vi festet under skjermen og fast i bagasjerommet. Her prøvde vi oss frem helt til vi synes vi hadde riktig høyde å vinkel på skjermen.
Så resultatet ble no som det her!
Etter skjermen var satt i så satt vi på plass kondensatorene. Vi var litt usikre på kordan dette ville bli så det var bare å plassere tingene helt til man ble fornøyd. Går mye tid til dette men sånn er det
Lagde en ramme rundt kondensatorene siden de er så dype. Ble faktisk veldig fornøyd med det. Men er litt finjustering igjen før den er helt der den ska være.
Som planlagt skulle jeg ta ut bakruten på bilen for å sote denne ruten. Samtidig hadde jeg også noen ulyder fra hattehyllen ved noen lave bassfrekvenser. Så brukte sjangsen til å fjerne den ulyden fra hattehyllen. Fylte rett å slett litt skum inn under hattehyllen i bakkant og det ble veldig bra Sotingen av ruten ble vellykket så nå er det bare å vente på rutelistene å lime inn ruten igjen.
Prosjektet har ikke stoppet opp nei. her jobbes det hardt for å få bilen ferdig til sommertreff i Mo i Rana i Juni. Kan prøve å få til en oppdatering iløpet av helga.
Comment