Announcement

Collapse
No announcement yet.

1991 BMW E36 Coupe

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Her ser du etter vi har støpt delen som skal være over/rundt skjermen. Det er brukt fleece og polyester til dette. Lagde rammen av små MDF pinner for de som lurte.

Så var det klart for å lage dekslene som skal være ute på sidene. Brukte små MDF pinner der også til rammeverket og deretter trakk fleece`n over rammeverket og ut til alle kanter. Var et liten utfordring å ikke få noe krøll/bølger på fleece`n men etter litt tid så ble det bra
    Gjorde samme prosessen på andre siden. Når vi var fornøyd med resultatet på begge sider så smurte vi dekslene inn i polyester(når dekslene stod i bilen).

Slik ble det. Så var det fram med sparkelspaden å sparkle alle ujevnheter, overganger og annet småting som man oppdaget. Når alt så bra ut og jeg var fornøyd med sparkelarbeidet så var det klart for trekking.

Mens jeg ventet på at dekslene skulle tørke så lage jeg 2 stk vifter som funker som kjøling til forsterkere.
    Last edited by Rune Nilsen; 23-08-2009, 16:36.

Comment

Etter at det hadde tørket over natten var det klart for en prøvemontering noen som gikk veldig etter planen. Rammen passert perfekt rundt skjermen og ble veldig fornøyd med resultatet. En rask runde med pussepapir over delen så er den klar for trekking.

Så måtte jeg legge opp noen ledninger fra midtkonsoll foran til bagasjerommet. Monterte også i noen bryter foran som styrer lys, strøm og annet diverse komponenter.

Her holder jeg på å lage en ramme som skal stå i midtkonsollen foran i bilen. Der skal det være plass til to voltmeter og en lomme til å legge et lite tastatur inn i.
      Last edited by Rune Nilsen; 23-08-2009, 16:13.

Comment

skjedd noe mer? blir bra dette=)
        '04 BMW 320dT M-Sport: alpine w505 med blackbird2, 2 type x composett, pdx4x100,gammel v12 monoblokk, type r10".
        19"vertini riviera, coilovers,proffrona ruter, todelt lakk, 4x76mm eksos,kerscher dtm carbon leppe++++++

Comment

Working...
        X