Fant ut at jeg måtte gjøre noe med subkassen nå, da den ene porten løsna. Så tenkte jeg like godt kunne smelle opp en liten prosjekttråd, da jeg tidligere har sett det har vært spørsmål om akkurat dette. Nå er jeg langt i fra noen ekspert, men håper jeg har gjort noe riktig sånn at folk lærer...
Slik så det ut:
Prøvde å få til avrunding med en trefres, men ble ikke det helt store.
Portene etter at jeg ramponerte kassen litt, den ene fikk seg en trøkk. Ikke mye avrunding å spore her heller gitt:
Tilbake til start:
Hva skal disse rørbitene brukes til, tro? Ble ikke tatt bilde av alt som gikk med..
Etter litt jobb, ble det til disse:
Og slik ser de ut sett forfra:
Med 100-150kg stein som ballast (ikke mye fjæring igjen da) gikk det fint å lime dem fast i bunnen på kassen:
Ble litt spakling akkurat der rørbiten begynner/slutter. Er det vits i å pusse ned så det blir helt glatt? Tenker for lyden sin del.. Andre tips til hva jeg kan gjøre bedre før det er for sent?
Skal gjøre ferdig i helga, i morgen/fredag skal jeg på Smøla og se på vindmøller
Slik så det ut:
Prøvde å få til avrunding med en trefres, men ble ikke det helt store.
Portene etter at jeg ramponerte kassen litt, den ene fikk seg en trøkk. Ikke mye avrunding å spore her heller gitt:
Tilbake til start:
Hva skal disse rørbitene brukes til, tro? Ble ikke tatt bilde av alt som gikk med..
Etter litt jobb, ble det til disse:
Og slik ser de ut sett forfra:
Med 100-150kg stein som ballast (ikke mye fjæring igjen da) gikk det fint å lime dem fast i bunnen på kassen:
Ble litt spakling akkurat der rørbiten begynner/slutter. Er det vits i å pusse ned så det blir helt glatt? Tenker for lyden sin del.. Andre tips til hva jeg kan gjøre bedre før det er for sent?
Skal gjøre ferdig i helga, i morgen/fredag skal jeg på Smøla og se på vindmøller
Comment