Announcement

Collapse
No announcement yet.

hc_tk: Prosjekt SQ Audi A3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by sqwannabe View Post
    hehe, ikke så mange som vet hva det er vettu

Hvordan deler du dem?
    De går vel rimelig dypt i frekvens..?
    de spiller ned til 36 hz. låter bra, men høres bedre ut med litt tyngde fra en subb i tillegg. lp er på 200hz
    er meget fornøyd!
    Prosjekt SQ Audi A3

Comment

• ja, da er det vel bare å bytte ut resten å med legatia da hehe

skulle likt å høre hvordan L8 høres ut i sammenlikning med L6...
      Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

Comment

• det var det da. å bygge nye a-stolper og dører er liksom ikke første prioritert, så blir ikke fullt legatia med det første nei. Må vel høre L3 og L1 og før jeg blir overbevist om å ikke bruke de komponentene jeg har også, for det er jo litt jobb og. Er veldig fornøyd med L8 iallefall, så hvis du ser bilen så får du slenge deg inn :P
        har kjøpt inn vibroplast bulk, splen og skal hente litt bimast denne helgen, så skal få litt mindre støy etter hvert!
        Prosjekt SQ Audi A3

Comment

• Ja, ser problemstillinga.
          Skulle likt å høre L4 og jeg. Den skal visstnok være enda ett hakk bedre enn L3(som forøvrig er det "beste" leddet i mitt 3-veis oppsett).
          Ja, du er jo et stykke vekk herfra da. får gi en lyd om du kommer sørover noengang

Comment

Ja, ser problemstillinga.
            Skulle likt å høre L4 og jeg. Den skal visstnok være enda ett hakk bedre enn L3(som forøvrig er det "beste" leddet i mitt 3-veis oppsett).
            Ja, du er jo et stykke vekk herfra da. får gi en lyd om du kommer sørover noengang
            det skal jeg gjøre vettu. ikke det at jeg har noen planer om det i den nærmeste fremtid. :P
            er du ikke fornøyd med diskantene altså?
            Prosjekt SQ Audi A3

Comment

• Joda, men de kan være litt vanskelige å ha med å gjøre. L3 har derimot bare vært en fryd. Midbassen skaper å litt hodebry i min bil...

Comment

Joda, men de kan være litt vanskelige å ha med å gjøre. L3 har derimot bare vært en fryd. Midbassen skaper å litt hodebry i min bil...
                Midbassene mine var bare å smele rett inn, og justere litt eq. de låt bra med en gang.. skjønner ikke hvorfor du sliter med dine... hva er feil egentlig?
                Prosjekt SQ Audi A3

Comment

• baffelen er mest sannsynlig for trang, samt ikke avrundet. Og det går jo en "tunell" inn til døra mi, der hullet i døra er trangere enn selve tunellen, så ifølge meg selv, scott og glenn er det nok der feilen ligger.

Har bare aldri tid til å gjøre noe med det:S

Sikkert lettere om du går inn på prosjekt-tråden min og ser bildene av døra og slikt selv, forstår nok da

Comment

• stilig prosjekt.. ikke sett så mye på det før nå..

regner me å høre bittelitt på bilen din i løpet av helga? hørte du skulle til EA, så kommer en tur jeg
                    www.eirikaspaas.com

Comment

• Originally posted by klovnster View Post
                      stilig prosjekt.. ikke sett så mye på det før nå..

regner me å høre bittelitt på bilen din i løpet av helga? hørte du skulle til EA, så kommer en tur jeg
                      Skal til han i morgen, så du får vel komme da! bilen blir vel litt demonter, men det får du tåle! :P
                      Prosjekt SQ Audi A3

Comment

• hehe, det takler jeg
                        www.eirikaspaas.com

Comment

• da var bilen dempet og like "død" som en murvegg :P
                          fikk god hjelp erik andre og Eirik(klovnster) som passet nøye på om jeg jobbet fort nok. De fikk gledet seg lenge over de orginale bakhøyttalerne som jeg tok ut. skal legge ut film av før og etter dunking
                          Prosjekt SQ Audi A3

Comment

• hehe, var en bra dag..

jeg hjalp jo faktisk til litt og.. er jo bare erik andre som "passa" på at søppelet havna i posen
                            www.eirikaspaas.com

Comment

• Originally posted by klovnster View Post
                              hehe, var en bra dag..

jeg hjalp jo faktisk til litt og.. er jo bare erik andre som "passa" på at søppelet havna i posen
                              Jada. du var flink du. hehe. Erik andre hadde jo en viktig jobb der da. tenk hvis søppelet hadde havnet på utsiden..
                              Prosjekt SQ Audi A3

Comment

• kanskje ikke så veldig interesant for alle, men.. her er noen bilder fra demontering og video av før og etter demping.

Prosjekt SQ Audi A3

Comment

Working...
                                X