det var det da. å bygge nye a-stolper og dører er liksom ikke første prioritert, så blir ikke fullt legatia med det første nei. Må vel høre L3 og L1 og før jeg blir overbevist om å ikke bruke de komponentene jeg har også, for det er jo litt jobb og. Er veldig fornøyd med L8 iallefall, så hvis du ser bilen så får du slenge deg inn :P
har kjøpt inn vibroplast bulk, splen og skal hente litt bimast denne helgen, så skal få litt mindre støy etter hvert!
Ja, ser problemstillinga.
Skulle likt å høre L4 og jeg. Den skal visstnok være enda ett hakk bedre enn L3(som forøvrig er det "beste" leddet i mitt 3-veis oppsett).
Ja, du er jo et stykke vekk herfra da. får gi en lyd om du kommer sørover noengang
Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
Ja, ser problemstillinga.
Skulle likt å høre L4 og jeg. Den skal visstnok være enda ett hakk bedre enn L3(som forøvrig er det "beste" leddet i mitt 3-veis oppsett).
Ja, du er jo et stykke vekk herfra da. får gi en lyd om du kommer sørover noengang
det skal jeg gjøre vettu. ikke det at jeg har noen planer om det i den nærmeste fremtid. :P
er du ikke fornøyd med diskantene altså?
Joda, men de kan være litt vanskelige å ha med å gjøre. L3 har derimot bare vært en fryd. Midbassen skaper å litt hodebry i min bil...
Midbassene mine var bare å smele rett inn, og justere litt eq. de låt bra med en gang.. skjønner ikke hvorfor du sliter med dine... hva er feil egentlig?
baffelen er mest sannsynlig for trang, samt ikke avrundet. Og det går jo en "tunell" inn til døra mi, der hullet i døra er trangere enn selve tunellen, så ifølge meg selv, scott og glenn er det nok der feilen ligger.
Har bare aldri tid til å gjøre noe med det:S
Sikkert lettere om du går inn på prosjekt-tråden min og ser bildene av døra og slikt selv, forstår nok da
Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
da var bilen dempet og like "død" som en murvegg :P
fikk god hjelp erik andre og Eirik(klovnster) som passet nøye på om jeg jobbet fort nok. De fikk gledet seg lenge over de orginale bakhøyttalerne som jeg tok ut. skal legge ut film av før og etter dunking
Comment