Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tommen: Custom Vectra B

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Med tanke på at hele kjøleribben står i fri luft *burde* det gå bra skulle en tro .

    Comment


    • Nå har jeg det som de fleste kaller...LUXUS problem. Har 7000,- som må brukes på noe. Justerbart senkesett på bilen, Anders og Kenneth til å bygge dører, en Genesis Dual Mono Extreme eller nytt batteri - kabler og batterilader (fra installbay). Men Anders og Kenneth har det MEGET travelt om dagene, så venter på svar enda, kommer vell til uka..Prøver jeg meg på å bygge en gang til selv, minsker jeg luxus problemet med et problem, da er det "bare" 3 valg igjen. Dette er søren meg ikke enkelt..
      VW/Audi ende-tusi-ast!

      Comment


      • Bilen er lav nok som den er..
        Du har forsterkeri..


        Spar pengene til anders og kenneth har tid du.. Mid bass kan man ikke leve uten evntuelt opppgradere litt strøm og spare litt til dørene..
        sound.vision.soul

        Type R

        Comment


        • Originally posted by LLH View Post
          Bilen er lav nok som den er..
          Du har forsterkeri..


          Spar pengene til anders og kenneth har tid du.. Mid bass kan man ikke leve uten evntuelt opppgradere litt strøm og spare litt til dørene..
          Lav nok..skeptisk! Jeg liker biler som er meget lav, og jeg har muligheten til å justere HELT ned på treff hvis det skulle la seg gjøre. Og jeg får bilen stivere, for det syns jeg ikke den er nå. DMX'n er vell egentlig ikke noe jeg gidde å tenke på nå, har igrunn nok bass egentlig. Dørene tror jeg jeg skal prøve meg på selv hvis Anders og Kenneth ikke får tid. Men feiler jeg igjen, driter jeg i det og monterer de i orginaldør..trekker karnsje opp den nedre delen på nytt enest.
          VW/Audi ende-tusi-ast!

          Comment


          • Var ikke dørene sendt bort til støping da? Enten er jeg fryktelig sløv eller så skjer det mye som ikke blir skrevet her.
            Alpine
            Audison
            Hertz
            Soundstream

            Comment


            • Originally posted by spade View Post
              Var ikke dørene sendt bort til støping da? Enten er jeg fryktelig sløv eller så skjer det mye som ikke blir skrevet her.
              Jo, men etter en stund så fant Stig ut at han ikke hadde tid. Nå har jeg snakka med Kenneth, og de 2 har heller ikke tid. Så jeg har hørt med Rizla, har ikke han tid, får jeg bare prøve meg en siste gang selv..Men uansett, EMMA runden for meg, for sesong 2008 ser meget dårlig ut. Men håper jeg treffer folkene på noen andre treff
              VW/Audi ende-tusi-ast!

              Comment


              • Fikk bilen tilbake fra en tilstandsrapport idag, og fant med en gang ut at på stereosiden vil det nå stå stille en stund desverre. Det var en lengre liste enn jeg hadde forventa meg, så må skifte en god del deler nå, dette blir dyrt nok som det blir..Kommer sterkt tilbake når noe skjer
                VW/Audi ende-tusi-ast!

                Comment


                • Hvor ille var det da?
                  Pioneer PRS

                  Comment


                  • Originally posted by Chasin View Post
                    Hvor ille var det da?
                    ILLE!!! Her kommer lista..



                    Men det var en del småfeil da, som er selvgjort som f.eks dørtrekk og verktøy. Jordfeil på lysene ordner jeg selv, bremsrørene har kun overflaterust. "Eksoslekasjen" er dreneringshullene i DTM potta mi Løs støtfanger er pga ikke festa til nedre del av motordeksel, dørtrekka vet dere hvorfor. Mangler 1 eller 2 pærer i ene baklykta mi, skifte reele til vindusviskerne. Det jeg ramsa opp nå er bare småfeil som jeg tar å ordner opp selv. Bestiller resten av delene fra Mekonomen nå, så skal en kamerat fikse alle endeleddene og foringene for meg, samt støtdemperne frem og sveise i nye hjulbuer bak
                    VW/Audi ende-tusi-ast!

                    Comment


                    • er du en liten slurv tommen?
                      "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                      Comment


                      • Haha, toerfeil for manglende dørtrek..., hadde min inne nå nettop, fikk ikke feil på manglende dørtrekk i det hele tatt.
                        66 Chevrolet El Camino

                        Comment


                        • Originally posted by Michael View Post
                          Haha, toerfeil for manglende dørtrek..., hadde min inne nå nettop, fikk ikke feil på manglende dørtrekk i det hele tatt.
                          du snakker vel om pkk kontrol,tommen har vel tatt tilstandsraport? stooor forskjell på de to tingene.
                          "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                          Comment


                          • mm...ja det var pkk ja, er jo klart det blir annerledes på en tillstandsrapport
                            66 Chevrolet El Camino

                            Comment


                            • Gruer meg til PKK jeg... selv om jeg kjenner gutta :P Men stå på tommen! Ingen vits å slenge bilen på dynga nå

                              Michael: fett bilde!! han duden bor 10 min unna meg
                              Mvh Tony
                              - The only road to take is perfection itself

                              Comment


                              • Ja, julebruskongen må værra den cooleste personen jeg har sett ever...men nok bullshit, skal ikke preke mere OT
                                66 Chevrolet El Camino

                                Comment

                                Working...
                                X