Announcement

Collapse
No announcement yet.

Anlegg i MB 190E

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

I helga så har jeg lagt opp strøm kabel til bagasjerom og dvd spiller samt at jeg la opp ekstra jord kabel...

Fikk instalert fronhøytalere og nye kabler til dem... Må si meg ganske fornøyd med lyden...

Fikk endeligt bilde på skjermen til dvd spillern, måtte jorde kabel til parkbrems signal

Noen bilder av front høytalere og subkassa:

Trangt som f...

Comment

Ser bra ut dette.
      Får du no lyd frem i bilen? Har erfart at det ikke er så lett i 190E takket være bensintanken i seteryggen.
      sigpic

Comment

[QUOTE=TheCharger;68878]Ser bra ut dette.
        Får du no lyd frem i bilen? Har erfart at det ikke er så lett i 190E takket være bensintanken i seteryggen.[/QUOTE

Takk for det

Jeg har ikke koblet opp subbene, siden jeg venter på den siste monoblokka samt en pakke fra installbay...

jeg var fornøyd med lyden i frontene, spilte pent...

Comment

ta ut førstehjelpsskrinet og skjær vekk luka så får du fort mye mere trykk=)
          Audi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart

Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
          Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo

Comment

Originally posted by Fryd1lund View Post
            ta ut førstehjelpsskrinet og skjær vekk luka så får du fort mye mere trykk=)

Ja må jøre det når alt er ferdig instalert

Comment

I dag har jeg jobba litt med dørken i bagasje rommet...

Tror det blir pent til slutt eller hva tror dere?

I morgen skal jeg bygge side veggene som skal skjule monoblokkene...

Comment

I dag har jeg pusla litt med sidevegger i bagasjen... begynte og regne så jeg dreit i og begynne på hatte hylla...

Fikk også siste monoblokka i dag, var en nyere type en den jeg bestilte... men siden den bare yter 3 watt mer og skal gjemmes vekk så driter jeg i det...

Fikk mail fra installbay i dag at storepakka mi er sent, så da blir det snart testings må si de installbay gutta er fine karer og ha med og jøre

Comment

ser bra ut dette her

e ganske spent på hvordan lyden kommer til og bli inne i bilen, med tanke på bensintanken som e bak baksete ryggen..
                  skal selv snart begynne og bygge annlegg i min bil også (230ce | w124). som også har bensintanken bak baksete..

så kommer til og følge med her
                  - LIB - Kinetik -

Comment

Originally posted by bass-A-holic View Post
                    ser bra ut dette her

e ganske spent på hvordan lyden kommer til og bli inne i bilen, med tanke på bensintanken som e bak baksete ryggen..
                    skal selv snart begynne og bygge annlegg i min bil også (230ce | w124). som også har bensintanken bak baksete..

så kommer til og følge med her

Jo takk for det

Ja jeg er ganske så spent sjøl... jeg tror ikke det er så vanskeligt og få trykk hvis man jør det riktigt...

Ikke det at jeg har fasiten, men jeg tror hvis man prøver seg fram så blir det bra til slutt...

Comment

Slutta og regne hær, så jeg måtte ut en tur og pøvemontere de nytrekte side panelene

Er ikke helt fornøyd, må jøre noe små justeringer

Comment

Ser fortsatt bra ut det her gitt

Du får nok bra med trøkk, ihvertfall hvis du fjerner førstehjelpsskrinet som nevnt over her

Jeg tror 190 ser ut som de er verre å bygge annlegg i enn det de faktisk er, kompisen min har en 190 med 2 "jalla" 12" og det spiller veldig bra til å sitte i en så tett bil syntes jeg
                        1989 Volvo 740 GL

Comment

Originally posted by daruu View Post
                          Ser fortsatt bra ut det her gitt

Du får nok bra med trøkk, ihvertfall hvis du fjerner førstehjelpsskrinet som nevnt over her

Jeg tror 190 ser ut som de er verre å bygge annlegg i enn det de faktisk er, kompisen min har en 190 med 2 "jalla" 12" og det spiller veldig bra til å sitte i en så tett bil syntes jeg

Jo takk for det, hyggeligt med tilbakemeld

Ja jeg tror også det, en på jobben har 2 gamle Hertz 12" i sin 190... det spiller bra altså...

Men det er jo god subber og da...

Comment

I dag har jeg drevet og strekt phono kabler og høytaler kabler, instalert nytt batteri+++

Var noe galt med den 4-kanalern jeg bytta til meg, skurret i høtalerne, så da ble det feilsøking fram og tibake til man ble grønn i tryne...

Må si det var ergeligt men det ordner seg med garanti...

Ellers så merka jeg stor forskjell på de 2 monoblokkene, fikk ikke stilt inn slik at de spilte likt... så den ene blir sent i retur...

Kommer vel en noe grommere forsterker senere i løpet av uka...

Og dette med at det er vanskeligt og få trykk i 190 tror jeg er en myte, for det trykte bra og bedre blir det

Noen bilder:

Comment

Var ute i dag og kobla av 4-kanaleren, kobla på en Kicker KX450.2 til frontene... ingen skurrelyd...

Så da er det bare og sende den til Installbay for rep

Comment

Montert paneler og støvsugd

Etter og ha hørt gjennom noen cd plater er jeg overasket over hvor bra de billig subbene spiller... er vel mye membran i bevegelse

Comment

Working...
                                X