Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mr.Streams komplette /////ALPINEBimmer. Bønsj med bilder.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Takker for det.
    Går med tanker om å trekke stoffdelene i dørpanelene i samme Alcantara. Men vet ikke om det blir for mye. Hadde kanskje vært best å fått tak i nye dørpaneler hvis det ikke bli good. Får se får se.
    Kunne og godt tenke meg å få den samme Alcantaraen på sidene i setene og. Men det er vel en jobb som måtte blitt satt vekk til noen proffe tenker jeg. Og prisen hadde sikkert ikke blitt den peneste.
    Mvh
    Stig Johansson

    Comment


    • #47
      Tok noen flere bildet av alcantarelistene mine. Nå med et litt bedre kamera. Men fremdeles så kommer ikke fargene fram slik det egentlig ser ut.
      Jaja. Men jeg er jo så gla i å poste bilder 8)






      Mvh
      Stig Johansson

      Comment


      • #48
        Oi, helt glemt av dette prosjektet =)

        Sjedd noe nytt i det siste?
        Ble pent med alacantraen.. Psyko med blits du har kjørt på da, derfor ala`en blir lys på bilder
        Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
        Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
        Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

        Comment


        • #49
          Ikke skjedd en dritt her på lange tider. Alt for mye å gjør på jobben for tiden. Så jeg har vel egentlig ikke hatt noe overskudd til å holde på med min bil.

          Ja tror jeg må ta noen bilder utendørs UTEN blits. Bildene blei jo bedre med mobilkameraet (K800i) enn med det vanlige digikameraet (6mp Panasonic Lumix FX9ellernoe).
          Mvh
          Stig Johansson

          Comment


          • #50
            Hehe.. Okei. Ikke mulig for at Bilradioen oppretter en prosjekt tråd her da?
            Kan jo trekke masse kunder og gi god reklame som det gjør for andre firma her på siden
            Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
            Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
            Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

            Comment


            • #51
              blei sikkeligt nice det der
              øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

              Comment

              Working...
              X