Announcement

Collapse
No announcement yet.

Golf 3 1998 mod stv MTX

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

da var felgene i hus. bilder kommer i morgen da det er litt mere lys da. hehe
    MTX Stinger Alpine

MTX VW Golf 3 1998 STV.

Comment

fett!!

Det er bare ringe om det er noe jeg evt kunne assistert med Knall med lokale prosjekter osv!

Om jeg ikke tar helt feil har Tdi modellen 90 eller 100a dynamo. Muligens verd å ta en telefon til Bjarne Johansen i morgen

mulig denne kan passe, det vet de vel evt om du ringer: http://www.nbfbildeler.no/templates/...ge_Id=50145509

Comment

da tar vi en telefon dit vettu hehe. takker for svar
        MTX Stinger Alpine

MTX VW Golf 3 1998 STV.

Comment

den passet ikke. men han mente att golf 3 automat skulle ha mere amp. noen som vet om dette stemmer?
          Last edited by tomijorg; 02-02-2009, 11:11.
          MTX Stinger Alpine

MTX VW Golf 3 1998 STV.

Comment

så det vil si att dynamoen fra denne bilen passer overens med min bil?? Han som jobber der sa den ikke passet?? skjønner ingen ting h er.

http://www.nbfbildeler.no/templates/...ookieSupport=1

Edit:
            Du bygger også i golf 3 stv??? har du laget prosjekt tråd eller? hehe.
            er utrolig morro bil å bygge i ser det ut som. har ikke kommet lenger enn å få bytta start batteri enda.
            MTX Stinger Alpine

MTX VW Golf 3 1998 STV.

Comment

Da går turen ut på bilradiospesialisten her for å handle 2,5 kvadrats stinger hpm silketråd høytaler kabel til front og baksettet her skal det være så skal det være :P hehe
              MTX Stinger Alpine

MTX VW Golf 3 1998 STV.

Comment

hmm. da ville jeg spurt hvilken som passet evt. Vet det kan være forskjell mellom Bosch og Valeo vel, men det skal finnes "store" dynamoer som passer 1,8 også

Comment

Er utrolig hva som kan passe om man modifiserer litt

Comment

hehe. var på bjarne å fant 140 amp dynamo som passen som pi*** i Gr.... sorry. hånd i hanske. hehe.

Så da er det bare å få byttet en dag man har tid..
                    MTX Stinger Alpine

MTX VW Golf 3 1998 STV.

Comment

Originally posted by RoBoX
                      140A? Lyst til å dele med deg hva slags bil detta var fra?
                      Bmw 5-serie stasjonsvogn ('92-'95) har 140A dynamo på modeller med norsk "pakke"..
                      [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                      [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                      [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

VW Vento hehe. tror bare jeg hadde flaks for å si det slik
                        MTX Stinger Alpine

MTX VW Golf 3 1998 STV.

Comment

Sånn dynamo har jeg lyst på å!

Blir spennende å se hvordan resultatet blir, har tro på at det kan bli bra
                          1989 Volvo 740 GL

Comment

håpet er jo å få det bra. men man vet jo aldri her ilivet. hehe. har aldri hatt err prosjekt av denne størrelsen før for min del så får se hvordan det blir. men håper det blir bra
                            MTX Stinger Alpine

MTX VW Golf 3 1998 STV.

Comment

Da var det ut å strekke kabler. håper jeg husker å ta noen bilder så dere får se litt hehe. regner med att det blir å legge ut bilder å slikt i kveld. alt skal strekkes i 50 kvadrat stinger hpm silketrådkabel
                              MTX Stinger Alpine

MTX VW Golf 3 1998 STV.

Comment

Her begynner det straks å skje noe igjen. grunnet masse flytting å frem å tilbake så kommer jeg i gang igjen i løpet av uka nå Regner med det blir lagt ut litt bilder å slik i løpet av onsdagen da jeg har fått gjort litt da osv.

Tror også det kommer til å gå litt sakte da jeg har mye å gjøre på jobben fortiden å har startet eget firma så har litt å henge fingrene i for å si det slik. hehe.

Men bilen må jo bli ferdig. det som har blitt gjort til nå er demping av dørene forran. å satt inn mtx thunder 8000 frontsett spiller utrolig bra.

Men hva er det man sier. den som venter på noe godt venter ikke forjeves? hehe.
                                MTX Stinger Alpine

MTX VW Golf 3 1998 STV.

Comment

Working...
                                X