da var felgene i hus. bilder kommer i morgen da det er litt mere lys da. hehe
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Golf 3 1998 mod stv MTX
Collapse
X
-
fett!!
Det er bare ringe om det er noe jeg evt kunne assistert med Knall med lokale prosjekter osv!
Om jeg ikke tar helt feil har Tdi modellen 90 eller 100a dynamo. Muligens verd å ta en telefon til Bjarne Johansen i morgen
mulig denne kan passe, det vet de vel evt om du ringer: http://www.nbfbildeler.no/templates/...ge_Id=50145509
Comment
-
så det vil si att dynamoen fra denne bilen passer overens med min bil?? Han som jobber der sa den ikke passet?? skjønner ingen ting h er.
http://www.nbfbildeler.no/templates/...ookieSupport=1
Edit:
Du bygger også i golf 3 stv??? har du laget prosjekt tråd eller? hehe.
er utrolig morro bil å bygge i ser det ut som. har ikke kommet lenger enn å få bytta start batteri enda.MTX Stinger Alpine
MTX VW Golf 3 1998 STV.
Comment
-
Originally posted by RoBoX140A? Lyst til å dele med deg hva slags bil detta var fra?[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
Da var det ut å strekke kabler. håper jeg husker å ta noen bilder så dere får se litt hehe. regner med att det blir å legge ut bilder å slikt i kveld. alt skal strekkes i 50 kvadrat stinger hpm silketrådkabelMTX Stinger Alpine
MTX VW Golf 3 1998 STV.
Comment
-
Her begynner det straks å skje noe igjen. grunnet masse flytting å frem å tilbake så kommer jeg i gang igjen i løpet av uka nå Regner med det blir lagt ut litt bilder å slik i løpet av onsdagen da jeg har fått gjort litt da osv.
Tror også det kommer til å gå litt sakte da jeg har mye å gjøre på jobben fortiden å har startet eget firma så har litt å henge fingrene i for å si det slik. hehe.
Men bilen må jo bli ferdig. det som har blitt gjort til nå er demping av dørene forran. å satt inn mtx thunder 8000 frontsett spiller utrolig bra.
Men hva er det man sier. den som venter på noe godt venter ikke forjeves? hehe.MTX Stinger Alpine
MTX VW Golf 3 1998 STV.
Comment
Comment