Hei
Dette er mitt første litt mere seriøse bygg
Så bare kom med innspill på ting som kunne vært gjort annerledes for å oppnå en høyere lydkvalitet
Inspill tass i mot med stor takk! så lenge de er konstruktive vel å merke
Jeg vet at mine valg av komponenter er litt spesielle, men håper på å bevise at man ikke trenger Focal for å få noe til å spille pent
Selv om jeg liker litt dunk dunk blir dette etter planen et SQ anlegg og ikke et DB anlegg. Jeg syns det er veldig morsomt å konkurere, så jeg satser på at 1 steg skal være noen lunde ferdig til sommeren Regner ikke med noen topp plassering i NM, bare så det er sagt men det er bare for morro skyld
Mine Komponenter så langt er :
Alpine 9887 med Imprint Lydkalibrering
Mtx TXC 4.1med aktiv deling på ca 100 hz? til 2 stk MTX thunder 4508-04
Macrom M1a450 4 kanaler til å drive Frontsettet + 8 tommer
Macrom m1a1000d 1000w rms til subbene
2x Mtx Thunder 5512-04
Har forsåvidt også en Orginal SledgeHammer kasse fra MTX men det går tanker om å bytte denne ut når jeg begynner med bagasjerommet
Dette er mitt første litt mere seriøse bygg
Så bare kom med innspill på ting som kunne vært gjort annerledes for å oppnå en høyere lydkvalitet
Inspill tass i mot med stor takk! så lenge de er konstruktive vel å merke
Jeg vet at mine valg av komponenter er litt spesielle, men håper på å bevise at man ikke trenger Focal for å få noe til å spille pent
Selv om jeg liker litt dunk dunk blir dette etter planen et SQ anlegg og ikke et DB anlegg. Jeg syns det er veldig morsomt å konkurere, så jeg satser på at 1 steg skal være noen lunde ferdig til sommeren Regner ikke med noen topp plassering i NM, bare så det er sagt men det er bare for morro skyld
Mine Komponenter så langt er :
Alpine 9887 med Imprint Lydkalibrering
Mtx TXC 4.1med aktiv deling på ca 100 hz? til 2 stk MTX thunder 4508-04
Macrom M1a450 4 kanaler til å drive Frontsettet + 8 tommer
Macrom m1a1000d 1000w rms til subbene
2x Mtx Thunder 5512-04
Har forsåvidt også en Orginal SledgeHammer kasse fra MTX men det går tanker om å bytte denne ut når jeg begynner med bagasjerommet
Comment