Announcement

Collapse
No announcement yet.

Langtidsprosjekt i chrysler neon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Du stiller vel i advanced? Kansje jeg og skal hive meg med der i år

Har du fått en permanent løsning på det lista du hadde i bagasjerommet? Jeg har ikke ordnet meg noe enda, men må nesten få noe som kan ligge der permanent og som ser litt bra ut,
    sigpic
    /////ALPINE, STINGER, KICKER, HERTZ.

Kna Bodø Gatebil

Comment

Jeg skal i adv. i år. dog med focal
      Du får høre med Dag om han kan regne ut en bandpass kasse til deg
      Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
      Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

Comment

neopren i bagasjerommet

Har nok ikke det desverre .... Men jeg er ikke egentlig begynt på bagasjerommet enda (har byttet sub da) men jeg tenker litt på å få bygd subbene nesten helt inn i kupeen slik at jeg ikke får noe serlig bass i bagasjerommet å dermed slipper problemet .. evt bandpass opp gjennom hattehylla Selv om jeg trives best med å ikke konkurrere mot deg ( da du er J.... mye flinkere til å støpe enn meg ) hadde vært veldig morsomt å sett på lydkvaliteten i 2 så identiske biler med samme headunit !!!! Så kjør på Men du må komme opp i Advanced , da jeg ikke får lov å stille i expirienced pga at jeg selger bilstereo Skal du stille inn selv , bruke Imprint eller få Lyd på hjul til å stille inn lyden ?
        Stefan A. Martinsen, Fauske/Nordland
        Hyundai Coupe 2000 med
        Alpine 9887, MTX T5512 + MTX TXC 4.1
        Macrom M1A 1000D, MTX TH904

Comment

Det hadde vært veldig tøfft viss han kunne ha gjort det men jeg hadde ikke lyst å plage han me det før jeg er helt sikker på at jeg går får den løsningen Har hørt så mye pent om lukket å den tar jo mindre plass Å jeg har lyst til å lage noe skikkelig tøft i år i bagasje rommet Siden jeg stiller i Adv. bør det jo kanske ikke se så amatør ut som tidligere Kanskje det blir firkantet MTX på meg siden "Living Loud i neon " har Kicker :P Så kan vi ta emma db etterpå :P
          Hyundai Coupe 2000 med

Comment

hehe er da ikke noe must å støpe... jeg har nok svært lite støp i bilen til sesong start. muligens midbassene i dørene men utover det ikke noe støp...Stille i 5ch el?
            Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima

Comment

Blir nok 5 kanals tror jeg ... jeg har en 4 kanaler som driver frontsettet og en monoblokk . Men blir det egentlig 5 kanaler når jeg bare har et komp sett å 2 subber ? Jeg er enig at man ikke trenger å støpe om hele bagasjerommet, men i fjor så det ut som noe som var montert på 5 min ... Jeg er egentlig ikke adv. men jeg må stille der pga min jobb hos bilxtra å mange av de som stilte i Expirienced hadde et mye penere anlegg enn meg å det var jo litt flaut
              Hyundai Coupe 2000 med

Comment

Originally posted by biffen071278 View Post
                hehe er da ikke noe must å støpe... jeg har nok svært lite støp i bilen til sesong start. muligens midbassene i dørene men utover det ikke noe støp...Stille i 5ch el?
                blir bilen min ferdig, møtes vi i adv. 5 channel
                Sorry OT

Comment

Link til ditt prosjekt ?

Har du en link til ditt prosjekt ? interessangt å se hva andre i samme klasse holder på med Blir mest bare deprimert av å lese om sånner store prosjekter (VIL HA! VIL HA! ) Det er jo veldig morsomt å se hva de får til med tilnermet ubegrenset med kunnskap å midler , men jeg får litt dårlig selvtillit av bare å lese sånner Men mye lærer man jo Men som sagt : Duality å andre som leser som har ett prosjekt i Advanced 5 kanals post gjerne link til deres prosjekt
                  Hyundai Coupe 2000 med

Comment

skal stille inn selv, men skal nok sanke litt tips fra lyd på hjul
                    sigpic

Kna Bodø Gatebil

Comment

Da møtes vi i Advanced 5 juli
                      http://www.emmaweb.no/terminliste.php
                      Hyundai Coupe 2000 med

Comment

har ikke en prosjekt tråd ennå.. har fortsatt ikke begynt, eller, skulle sette inn spillern i dag da jeg til min store overaskelse så att det var en annen kontakt, så må kjøpe en ISO adapter... men skal begynne og støpe i løpet av uka tror jeg
                        prosjekt tråd er i tankene as we speak

Comment

Originally posted by neon83 View Post
                          Da møtes vi i Advanced 5 juli
                          http://www.emmaweb.no/terminliste.php

Terminlisten for 2008 gjelder vel neppe i år da, tror essuten emma skal på sommertreff, så vi ses vel der først
                          sigpic

Kna Bodø Gatebil

Comment

http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840
                            Terminlista på emmaweb er fra 2008

For min del blir det bare enkel innstallasjon siden det skal være praktisk og ikke minst jeg ikke har noen garasje å stå i...
                            Last edited by biffen071278; 08-02-2009, 21:39.

Comment

Biiip

Ble en liten leif det der ja var vel litt snar i svingene på glatt føre Men viss de kommer på sommertreffet blir jo det kjempebra Hørte at Audiocom tenkte i de baner så det er jo godt mulig Jeg skal uansett dit så da må jeg få høre i bilen din Jan Arild
                              Hyundai Coupe 2000 med

Comment

joda det skal nok la seg ordne, men ikke forvent noe spesielt, er tross alt første gang jeg bygger "skikkelig" stereo.
                                sigpic

Kna Bodø Gatebil

Comment

Working...
                                X