Announcement

Collapse
No announcement yet.

Prosjekt opp-pussing/finpussing av sub

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Soundboy View Post
    Very nice...;
    er det 10" eller 12" ?

hvor fikk du tak i dem a?

garantert 12". dessuten så står det 600w i plommen på 10'ere, ikke 1000w.

Comment

hvordan er dette med effekt/elementer her.. er det slik at man må ha mer effekt på elementer ved bruk av isobrarikk kasser?
      Er ikke sikker, lite info om akkurat den delen.

Men etter mitt skjønn så bør man ha ganske kraftige elementer i en så kompakt konstruksjon.

Men som sagt, her må det forskes Får kappe litt av panelet rundt i huset så jeg får begynnt nå:P

Comment

Originally posted by kimmen View Post
        garantert 12". dessuten så står det 600w i plommen på 10'ere, ikke 1000w.
        står vel 1000w i jbl 1500 også om jeg ikke husker helt feil

Comment

Originally posted by Roxx View Post
          står vel 1000w i jbl 1500 også om jeg ikke husker helt feil
          jepp, men er jo bare til å bla litt i denne tråden din så ser du forskjell på di 15 tommerene som er her og disse som jeg er rimelig sikker på er 12 tommere

Comment

jepp, men er jo bare til å bla litt i denne tråden din så ser du forskjell på di 15 tommerene som er her og disse som jeg er rimelig sikker på er 12 tommere
            Enig med du kimmen

Hadde ikke du en kamerat med 600gti forresten?

Renska litt i innboksen min, er ikke sikker på om det var deg jeg snakket om det med.

Med to 1000gti i hatthylla og noen strategisk plasserte 600gti så hadde det blitt liv laga i bila.

Comment

jeg har ett par gti600 selv og enda en gti1200 på vei så da har jeg 2 av dem også men jo stemmer delvis, jeg vet om en som har/hadde ett par gti600 til salgs. tviler på han har solgt dem. er ikke en kammerat, men en jeg har handlet av tidligere.

hvilken amp skal du kjøre på dette forresten?

Comment

jeg har ett par gti600 selv og enda en gti1200 på vei så da har jeg 2 av dem også men jo stemmer delvis, jeg vet om en som har/hadde ett par gti600 til salgs. tviler på han har solgt dem. er ikke en kammerat, men en jeg har handlet av tidligere.

hvilken amp skal du kjøre på dette forresten?
                Tenkte jeg skulle bruke 2 stk alpine 3525 brokoblet.
                http://ampguts.realmofexcursion.com/Alpine_3525/

Dette fordi det er noe jeg har liggende og de er veldig plasseringsvennlige,
                + at de er ifra "rett" tidsperiode.

Skulle egentlig ha hatt mer kraft men jeg har ikke tenkt så veldig mye på det siden jeg ikke har elementene enda. (Ikke skyt skinnet før bjørnen er i hi etc:P)

Har du noen tips/anbefalinger? 600gti er glad i effekt

Comment

Pokker , vil ha GTI600 jeg åh..hehe

Comment

Pokker , vil ha GTI600 jeg åh..hehe
                    Synd jeg ikke lette etter de i november:P

http://www.finn.no/finn/bap/object?f...8&WT.svl=Bilde

I slik stand så er de verd 1000kr glatt

Comment

fy..... det der er ikke lov til å selges for 1000kr assa...hehe

lekkert... gjelder altså bare å følge med og shoppe med en gang...

husker en tid tilbake at var i kontakt med en danske som har/hadde masse GTI greier + Sony ES liggene på loftet.. men finner/husker dessvere ikke e-mailen hans lengere.. grr..

Han hadde/Har 2stk GTI 10" , 3sett med GTI600 og 1 sett med GTI 4.5"....
                      Skulle ikke forunder meg om han faktisk har utstyret ennå, var en slik type som ikke stressa med salget kan man si...

Ps! heter dem GTI600 eller 600GTI ?

Comment

fy..... det der er ikke lov til å selges for 1000kr assa...hehe

lekkert... gjelder altså bare å følge med og shoppe med en gang...

husker en tid tilbake at var i kontakt med en danske som har/hadde masse GTI greier + Sony ES liggene på loftet.. men finner/husker dessvere ikke e-mailen hans lengere.. grr..

Han hadde/Har 2stk GTI 10" , 3sett med GTI600 og 1 sett med GTI 4.5"....
                        Skulle ikke forunder meg om han faktisk har utstyret ennå, var en slik type som ikke stressa med salget kan man si...

Ps! heter dem GTI600 eller 600GTI ?
                        JBL GTI600 , noen opererer med mellomrom hvis du skal søke etter dem på google.
                        Men GTI600 er "riktig"

Brian Sørensen heter han forresten^^ han dansken

Hvis han skal selge hele settet så kan du få kjøpe iallefall 1 av midbass settene
                        (forutsatt han vil selge og jeg får kontakt med ham da

Vi får prøve å dele broderlig oss imellom på forumet føler jeg
                        Last edited by Roxx; 15-02-2009, 22:47.

Comment

JBL GTI600 , noen opererer med mellomrom hvis du skal søke etter dem på google.
                          Men GTI600 er "riktig"

Brian Sørensen heter han forresten^^ han dansken

Hvis han skal selge hele settet så kan du få kjøpe iallefall 1 av midbass settene
                          (forutsatt han vil selge og jeg får kontakt med ham da

Vi får prøve å dele broderlig oss imellom på forumet føler jeg
                          skjønner.. lette fram nettopp gode gamle JBL katalogen fra 90`tallet... Finner dessvere ikke noe info fra akkurat tid den kjem fra , men der står det ikke noe om GTI600 , bare GTI800 som er den miste her.

Stemmer det ang dansken... du har kjennskap også ja..hehe

brorerskap fint det..

Comment

Det skal nok bli gti600 på oss med tiden skal du se

Å finne emailen til fyren er ikke lett, da han signerer alt han gjør med henvisning til hondaklubb siden.

Forresten en video av ham kjørende i en honda integra på nurburgring (viktig å vite:P)

Får sende ham en mail og se om han gidder å selge, har en følelse av at han ikke trenger pengene sånn sett.

Comment

Får sende ham en mail og se om han gidder å selge, har en følelse av at han ikke trenger pengene sånn sett.

nettopp det... mener hele systemet selges samlet for 25-30 000 danske... skal se om greier å finne igjen mailen fra han..

ellers er det jo like hefftig med disse old school Soundstream bassene åh.. The Mule , SPL10,12,15 og SPL160/170
                              Last edited by Soundboy; 15-02-2009, 23:06.

Comment

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JBL-G...41010004r21190

Comment

Working...
                                X