Jeg klarer ikke helt å se hva det er laget av, men kan det gå ann å forlenge kassen innover mot seteryggen?
For det er "kasse" som går fra side til side?
Nei, det blir vel rettere å kalle dem kanaler skjønner jeg nå. De går tvers over, og er forbundet til c-stolpen. For utlufting av kupèen. Tror jeg driter i å mekke mer på dem. Det eneste vil da bli å montere noe rett nedi dem. Suber vil ikke gå ned der. Heller ikke gode forhold for dem der. Midbasser vil gå, men folk er jo ikke helt besgeistret for tanken.
Angående sub står det mellom sub under baksetet (på ett eller annet sykt vis), eller standard løsning gjennom baksetet fra bagasjen. Det blir ikke direkte lett å tette de rommene der under, dessuten vil en slite med å få elementer inn overhodet. 10"-ere Rocford P3 shallow har byggedybde på ca 9cm. Det tror jeg blir mye. De trenger dessuten rundt 14 liter. Men kanskje det blir 14 liter på hver side her?
Jeg har egentlig lite lyst til å sage ut bak baksetet. Dessuten mener jeg å huske at det ikke er tillat av TÜV. (Jeg har planer om å gjøre tysker av meg.) Jeg tror jeg må sette saken på vent en stund. Vil prøve å få det til under baksetet på et vis tror jeg.
Comment