skru ut mutter på viskar litt, så setter du den der du vill ha den syns det blir styg med det hole som blir igjen, burde våre sparkla i hvertfall da.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
SQ Saab 9-3 by Runek
Collapse
X
-
Har fått lagt et par lag til nå med glassfiber, ente vel opp med 5 lag tror jeg.
Har begynt såvidt med toppen på kassa i dag : )
Skal trekke opp igjen a - stolpene og instrument huset i morgen så får se om jeg legger ut noen bilder hvis jeg blir fornøyd med trekkingen...
Comment
-
Da er endelig kassa ferdig : )
Kassa er fulldempet med vibroplast og litt splen som ble igjen etter dørene..
Da er byggeplan 1 er gjennomført, har lagt opp alt nå så jeg har musikk en stund. Så begynner jeg på byggeplan 2 da jeg har litt mer tid til overs : )
Plan 2 skal jeg skjule alt av forsterkere og vinkle basserne litt bakover og lage heldekkende gulv som skal trekkes...
Comment
-
Comment
-
ser jeg har glemt å legge ut bilder hvordan det ble : P
Iløpet av en 2-3 uker's tid så skal jeg begynne med det som kommer ovenpå der igjen. Blir heldekkende plate med nedfelling av basserne, litt usikker på forsterkerne enda...
Beklager kabelrot, hehe
Comment
-
ja håpe på det. Prøve å finne meg no verksted til vinteren. Blir kaldt å stå ute tror jeg : (
Comment
-
Da var PIONEER DEH-P88RS-II anskaffet så får håpe den kommer innen kort tid : D
Så da blir det Tidskorrigering og aktiv deling og greier. Håper det blir bra : )Last edited by Runek; 04-11-2009, 18:10.
Comment
-
Comment
-
-
Da var Alpine CDA-9887R anskaffet. så håper på at Posten gjør jobben sin : DLast edited by Runek; 04-11-2009, 18:11.
Comment
-
Da har spilleren ankommet. Bilder kommer til helga tenker jeg. Bilen står på verksted så får ikke gjort så mye : (
Comment
Comment