Meget pent!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
SQ Saab 9-3 by Runek
Collapse
X
-
Takk, Skal ut å trekke alt etterpå, så skal få tatt bilder. vet ikke om jeg får koblet LED lysene og limt glasset men...
Comment
-
Da var man nesten ferdig med bagasjen, kun lufting til forsterkerne og litt småtteri gjenstår : D
Litt uklart bilde men skal vise at de LED lysene faktisk lyser, hehe
Comment
-
Har støvsugd men sitter fortsatt fast så må nappe ut alle flisene for hånd...
Comment
-
Da har jeg fått laget transport "deksel". Er gitter over subbene og ei plate som jeg har trekt over glasset på forsterkerne...
Liten detalj på trekket:
Comment
-
-
jaha, det gråe er jo bare kjedelig da. må jo sprite opp med litt farger og sånt...
Comment
-
Originally posted by Runek View Postjaha, det gråe er jo bare kjedelig da. må jo sprite opp med litt farger og sånt...
Det ser ikke JÆVLIG ut, altså! Bare litt merkelig.
Comment
-
Originally posted by Miniboom View PostSant nok, men den rektangulære formen på dekselet over forsterkerne kræsjer litt med både bagasjeromsformen og den ovale formen rundt basselementene. Og den rektangulære formen blir ekstra fremhevet når den blir blå.
Det ser ikke JÆVLIG ut, altså! Bare litt merkelig.
Edit: Den rett og slett dominerer for mye, og det forstyrrer helhetsinntrykket i bagasjerommet.Last edited by TakeTheTime; 13-05-2010, 21:41.¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
hehe, men som sagt er dette bare noe jeg kommer til å bruke da jeg skal bruke bagasjen til å ha noe der. ble bare laget fort for å ha noe så jeg slapp å bekymre meg for glasset...
Comment
-
Comment