Announcement

Collapse
No announcement yet.

SQ Saab 9-3 by Runek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Meget pent!
    VW Corrado - Prosjekt bil
    Mitsubushi Lancer - Bruksbil
    It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
    I´m BANKRUPT - A G60 owner

    Comment


    • Takk, Skal ut å trekke alt etterpå, så skal få tatt bilder. vet ikke om jeg får koblet LED lysene og limt glasset men...
      SQ Saab 9-3
      Team dynaBel

      Comment


      • Da var man nesten ferdig med bagasjen, kun lufting til forsterkerne og litt småtteri gjenstår : D





        Litt uklart bilde men skal vise at de LED lysene faktisk lyser, hehe
        SQ Saab 9-3
        Team dynaBel

        Comment


        • Har støvsugd men sitter fortsatt fast så må nappe ut alle flisene for hånd...
          SQ Saab 9-3
          Team dynaBel

          Comment


          • Da har jeg fått laget transport "deksel". Er gitter over subbene og ei plate som jeg har trekt over glasset på forsterkerne...





            Liten detalj på trekket:



            SQ Saab 9-3
            Team dynaBel

            Comment


            • Stilig detalj, hvordan gjorde du det? For å være helt ærlig ville jeg bare hatt det rundt subbene blått, ikke noe mer...
              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

              Comment


              • Klipte ut papp og la under..

                Hva mener du rundt subbene?
                SQ Saab 9-3
                Team dynaBel

                Comment


                • Ja det rundt subbene var liksom 'nok' - syntes det ble for mye blått med den andre plata bak der også - ville vurdert grått.
                  ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                  Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                  Comment


                  • jaha, det gråe er jo bare kjedelig da. må jo sprite opp med litt farger og sånt...
                    SQ Saab 9-3
                    Team dynaBel

                    Comment


                    • Jaja, men hadde blitt bedre med bare det rundt subbene. Der har du jo farger og sånt. Men ser sikkert bedre ut i virkeligheten da.
                      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                      Comment


                      • Originally posted by Runek View Post
                        jaha, det gråe er jo bare kjedelig da. må jo sprite opp med litt farger og sånt...
                        Sant nok, men den rektangulære formen på dekselet over forsterkerne kræsjer litt med både bagasjeromsformen og den ovale formen rundt basselementene. Og den rektangulære formen blir ekstra fremhevet når den blir blå.

                        Det ser ikke JÆVLIG ut, altså! Bare litt merkelig.

                        Comment


                        • Originally posted by Miniboom View Post
                          Sant nok, men den rektangulære formen på dekselet over forsterkerne kræsjer litt med både bagasjeromsformen og den ovale formen rundt basselementene. Og den rektangulære formen blir ekstra fremhevet når den blir blå.

                          Det ser ikke JÆVLIG ut, altså! Bare litt merkelig.
                          Du formulerte deg bedre du altså. Var dette jeg også mente, det passa liksom ikke helt inn; formen/størrelsen, og det at hele er blå.

                          Edit: Den rett og slett dominerer for mye, og det forstyrrer helhetsinntrykket i bagasjerommet.
                          Last edited by TakeTheTime; 13-05-2010, 21:41.
                          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                          Comment


                          • hehe, men som sagt er dette bare noe jeg kommer til å bruke da jeg skal bruke bagasjen til å ha noe der. ble bare laget fort for å ha noe så jeg slapp å bekymre meg for glasset...
                            SQ Saab 9-3
                            Team dynaBel

                            Comment


                            • Greit med konstruktiv kritikk vel? Ment som at det er bra, men kan bli bedre. Tror det vil hjelpe å bare skjære den litt rundere og litt mindre...
                              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                              Comment


                              • Originally posted by Runek View Post
                                hehe, men som sagt er dette bare noe jeg kommer til å bruke da jeg skal bruke bagasjen til å ha noe der. ble bare laget fort for å ha noe så jeg slapp å bekymre meg for glasset...
                                Skjønner, i såfall er det jo utelukkende en god idé!

                                Comment

                                Working...
                                X