Announcement

Collapse
No announcement yet.

SQ Saab 9-3 by Runek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • blir ikke gjort noe med. Kan ikke bli mindre pga da dekker den ikke glasset lengre.

    Men hva har nå dette å si egentlig?
    SQ Saab 9-3
    Team dynaBel

    Comment


    • Originally posted by Runek View Post
      Men hva har nå dette å si egentlig?
      Rett og slett ingenting
      Smak og behag
      VW Corrado - Prosjekt bil
      Mitsubushi Lancer - Bruksbil
      It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
      I´m BANKRUPT - A G60 owner

      Comment


      • hehe. Grunnen til at jeg gjorde det så enkelt er fordi jeg ikke har noe særlig tid til å drive med stereo om dagen...

        Kunne sikkert ha laget noe mye mere fancy cover men har ikke tid nå, blir nok så jeg lager meg et nytt et i sommer en gang tenker jeg : D
        SQ Saab 9-3
        Team dynaBel

        Comment


        • Hehe tenkte ikke på noe fancy jeg da, bare grått istedenfor blått på forsterker-deksler...
          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

          Comment


          • hehe, blir nok blått tror jeg, bare i en litt annen fasong eller noe
            SQ Saab 9-3
            Team dynaBel

            Comment


            • den det blå rundt basserne ser mye mere dominerende ut på bilder enne hva det gjør i virkeligheten
              VW Golf 4
              Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
              Simen Sormbråten

              Comment


              • Dette ble jammen pent Runek viser at man ikke MÅ ha vinyl...men syns de alcantara "brekkene" gjorde seg jeg den blå platen plukkes vel ut før show uansett...smart løsning
                Alpine cda9855r / Rockford Fosgate PunchPower / Hertz Space 6 Mids

                Comment


                • Originally posted by Alpine306 View Post
                  Dette ble jammen pent Runek viser at man ikke MÅ ha vinyl...men syns de alcantara "brekkene" gjorde seg jeg den blå platen plukkes vel ut før show uansett...smart løsning
                  Den skal ut under show ja, som nevnt kun for å beskytte mot ting jeg har baki til vanlig : D
                  SQ Saab 9-3
                  Team dynaBel

                  Comment


                  • Har skjedd lite her i det siste men har litt planer fremover da : P

                    Blir nok å bygge om dash så jeg får plass til 6.5" der og muligens bytte ut de mille mellomtonene jeg har nå.
                    Ellers så blir det vel mest ikke bilstereorelatert som skal skje med bilen...

                    Noen som har tips ang dash bygging?
                    SQ Saab 9-3
                    Team dynaBel

                    Comment


                    • bli medlem hos www.bilstereoforum.se og spør svenskene om de har et dashbord liggende Har de ikke slikt i Sverige så må du lage et
                      Mvh
                      Tufte's hotline

                      Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

                      Comment


                      • Tenkte tanken. Men er jo litt sjarm med å ha laget et dash selv å da :P
                        SQ Saab 9-3
                        Team dynaBel

                        Comment


                        • Vurderer å selge Mellomtonene mine. Er meget bra lyd i disse til Hertz å være..

                          http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=10863
                          SQ Saab 9-3
                          Team dynaBel

                          Comment


                          • Originally posted by Runek View Post
                            Vurderer å selge Mellomtonene mine. Er meget bra lyd i disse til Hertz å være..

                            http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=10863
                            Lave tanker om Hertz, eller?
                            Bmw e34 520:
                            Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

                            Comment


                            • Originally posted by tofter View Post
                              Lave tanker om Hertz, eller?
                              Har fått det gitt, har hatt flere sett av Hertz nå og de er ikke verdt prisen :P
                              SQ Saab 9-3
                              Team dynaBel

                              Comment


                              • Originally posted by GENEXXA
                                http://no.bildelsbasen.se/

                                Her bør du finne dashbord. Jeg fant et par, men er usikker på hvilken model du har.
                                Har 2 stk på hånd like ved meg her så det er null stress. Men skulle ha prøvd å fått tak i et som var ferdig bygd med 6,5"

                                Var å så på et i dag som det satt 5,25 i og det var trangt selv om luftkanalene som går under der er flyttet på. Airbag må ut og det må programeres og godkjenes så vi får se..
                                SQ Saab 9-3
                                Team dynaBel

                                Comment

                                Working...
                                X