Håper ikke det er like komplisert i min bil, har planer om å gjøre det samme med mine Polk Audio SR5250-mid's
Announcement
Collapse
No announcement yet.
SQ Saab 9-3 by Runek
Collapse
X
-
Da har jeg bestemt meg for å bygge om dashbordet : )
Blir 5" da 6,5" blir for stort og for mye tilpassinger
sikla litt på Seas RM 120 som jeg får kjøpt brukt for en meget billig penge : )
Forslag ellers?
Comment
-
Mvh
Tufte's hotline
Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak
Comment
-
Den seas'n der er nok ikke dum den.
Har du plass til denne?
https://www.madisound.com/store/prod...oducts_id=8725Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
Comment
-
Originally posted by Legatia View PostDen seas'n der er nok ikke dum den.
Har du plass til denne?
https://www.madisound.com/store/prod...oducts_id=8725
Så nå at Seasen bare var mellomtone og ikke midbass om jeg skal ha, hehe
Comment
-
Originally posted by Runek View PostJa det tror jeg : D
Så nå at Seasen bare var mellomtone og ikke midbass om jeg skal ha, heheSom kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
Comment
-
Originally posted by Legatia View Postaha, da er nok ikke audax'n optimal heller med en slaglengde på 2,1mm hver vei..
Comment
-
Min erfaring er at det er fullt mulig å få en "midbass -høytaler" til å spille bra mellomtone enn å få en ren mellomtone til å tvinges til å spille midbass i et 2-veis front system slik du er på jakt etter..Mvh
Tufte's hotline
Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak
Comment
-
-
Da var høyttalere bestilt, venter bare på ringer og støpeplast så begynner jeg : D
Comment
-
Da har det blitt ferie og dashen skal påbegynnes..
Venter fortsatt på ringer, hehe men høyttallerne fikk jeg i dag.
Har laga meg ny Ipod holder og litt småtteri i bilen, legger ut bilder av det da det er ferdig.
Comment
-
håper det, har 3 uker med ferie nå så håper på å bli ferdig dashen og speilhusene vertfall til da.
Muligens litt småtteri i bagasjen også om jeg får tid.
Comment
-
Fått demontert dashbordet i dag og driver å modifiserer litt ellers før jeg får ringene..
Comment
-
Originally posted by Runek View PostFått demontert dashbordet i dag og driver å modifiserer litt ellers før jeg får ringene..Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
Comment