når saab verkstedet monterer motstanden å nuller ut feil koder så får du med papirer på at airbag er utkoblet å altk ok. så da er det bare å reise til elverum å stå i kø så får du nytt vognkort. tok ikke meg mer enn 1 time totalt når jeg gjorde det.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
SQ Saab 9-3 by Runek
Collapse
X
-
Da lyser det en lampe i dasjen som indikerer at airbagen er avslått, er slik barnesete greier Må vel skru den på når du tar ut barne sete. Er foresten slik på postbilene med "arbeidsbenk" foran.
Bra jobb Rune! står respekt av slikt, har du fått prøvespilt noe?
Er det 2 veis du skal ha? har ikke gidda å lese alt ser du.
Comment
-
driver å spiller inn mellomtonene nå. har bestilt nye diskanter da de jeg har nå blir for store til å ha i a-stolpen. Prøvde de i speilhuset men ble for nærme så.
Har faktisk mye bedre trøkk og bedre midbass nå med 5,25" på dash enn da jeg hadde 6,5"
Kjører 2 veis..Last edited by Runek; 03-08-2010, 20:38.
Comment
-
-
Originally posted by Runek View PostSånn ble det :
Det tar tid og skjære ut sånt ja..Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Tja, venter på nye diskanter så jeg får begynt på a-stolpene. Lurer litt på hva jeg skal begynne med da..
Ja er utskjæringa som tar voldsomt mye tid. selve jobben er ikke store greiene..
Comment
-
Skrev ut bilde på photpapir og limte det oppå tynn papp og klipte ut..
Comment
-
Har begynt på a-stolpene nå med ny innkjøpte diskanter.
Fikk plassert og vinkla de i dag. Støpe i morgen : )
Bruker laser for å få 100% riktig vinkel..
Comment
-
-
Originally posted by Runek View Postaha, de er vinklet off axis. Rett mot hverandre¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
Comment