Grattis.. liten gleppe rundt subbene ute og går da men.. :P
Announcement
Collapse
No announcement yet.
SQ Saab 9-3 by Runek
Collapse
X
-
ja, blir å ha de grillene mine over, da er det 100% passform. "jukse" litt : D
Comment
-
Nais! Syns du bare kan gi bilen din til meg :P hoho.
Liker at du står såpass på Rune.Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
haha, den bilen blir nok aldri gitt bort. Blir nok ikke solgt eller på mange år(håper jeg) da vertfall.
Blir turbomotor på den i vinter mest sannsynlig. Bygge opp igjen bilen fra bunn og litt ombygging med stereoen : D
Comment
-
Hatt hyggelig besøk i kveld og fått litt ting på stell i Saaben! Lykke til i Rotterdam Rune!
EM-klar nuh![SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
Du får virkelig ha lykke til i EM!
Håper du scorer høyt i din klasse.Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Takk Takk, er vel ikke klar enda så har nokk å gjøre hos Ketil og nedi der på hotellet og inne i hallen..
Comment
-
Da var bilstereosesongen over for i år. Første året man deltar og går av med både NM og EM tittel, det var noe jeg ikke hadde trodd da jeg begynte i vår gitt.. Spesiell takk til Tore Tufte Jønsberg, Joakim Skovlund og Kent-Olav Hagen Moe og mange andre for all hjelp : D
Planer for neste sesong er å bygge om hele bagasjen til noe mer "show" aktig og bygge inn noen midbasser under dash på et vis.
Ellers så blir det å fikse litt på bilen utvendig, bare sånne småting som pusset opp litt. Blir sikkert så jeg bytter ut litt av høyttalere og forsterkere, har noen diskanter liggende som jeg gjerne ville ha satt inn i bilen med de er 4" digre og må stå on axis eller opp mot ruta så får se..Last edited by Runek; 24-10-2010, 22:46.
Comment
-
Originally posted by Runek View PostPlaner for neste sesong er å bygge om hele bagasjen til noe mer "show" aktig og bygge inn noen midbasser under dash på et vis.¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
Da har man prøvd å knota litt i Sketchup.
Blir noe liknende til dette jeg skal bygge iløpet av vinteren til neste sesong : D
Skal være glass over forsterkerne og vifter på sidene.
Den som holder forsterkerracket oppe skal det være litt anderledes bue på men fikk det ikke sånn på tegninga, heheLast edited by Runek; 12-12-2010, 14:54.
Comment
-
-
Noe sånt Tony tenker på, ser meget bra ut det også
Har forlenga forsterkerkassa litt, er ikke i noen målestokk dette kun skisse..
Comment
-
Originally posted by Tony View PostHvorfor ikke et par stålrør i grom dim som holder forsterkerkassa oppe? Som et par påler under der.[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
Originally posted by Joakim View PostHvor har du hørt om DET før a??? :STorbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
Comment