Announcement

Collapse
No announcement yet.

SQ Saab 9-3 by Runek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da har man vært hos DynaBel og handla litt utstyr som skal inn : )
    Alt det på bilde + det jeg har i bilen nå og 2 pakker med Silent Coat Extrem skal inn og sikkert litt småtteri ellers.

    Vurderer 3 veis front og så da spørs det om det blir noe nytt der og..



    Denne er det helt sykt bra bilde på. Full HD 1080P
    SQ Saab 9-3
    Team dynaBel

    Comment


    • det var du som var på dynabel når jeg kom :P syntes det var noe sjent med saaben . kult prosjekt detta stå på :P
      ole k bergerud til tjeneste
      b2 aduio. ddaudio.alpine.kenwood.focal.dynabl.Crescendo

      Comment


      • Nais! Snakk om å være sin egen julenisse a!
        [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
        [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
        [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

        Comment


        • Originally posted by Joakim View Post
          Nais! Snakk om å være sin egen julenisse a!
          Ja tror jeg har vært en uskikkelig gutt i år så tror ikke den ekte nissen kommer så må ta tak å gjøre det selv
          SQ Saab 9-3
          Team dynaBel

          Comment


          • Bare for å nevne. Den mediespilleren der har dessverre ikke mer enn 800x480 i oppløsning. Den har derimot nedskalering fra 1080p
            Tor Martin Ølberg
            - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
            Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

            Comment


            • Originally posted by Tor Ølberg View Post
              Bare for å nevne. Den mediespilleren der har dessverre ikke mer enn 800x480 i oppløsning. Den har derimot nedskalering fra 1080p
              Men den har klarere bilde mtp teksting og sånt, enn mange andre skjermer som skryter på seg 800x480 oppløsning. Det er faktisk veldig bra bilde på den
              Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
              Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
              Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
              -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

              Comment


              • Jeg snakte ikke om bilde jeg snakte om oppløsningen Det er helt sikkert bra bilde men det er fremdeles nedskalert
                Tor Martin Ølberg
                - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                Comment


                • Fått rubba alt av stereo i bilen nå bortsett ifra dash som skal ut senere.

                  Tok et bilde av basskassa som viser at den ikke trenger å være perfekt mtp volum og sånt for å spille bra.

                  Kassa var på ca 65 liter noe jeg ikke visste før nå i dag for ble bare lage i hu og hast i vinter som var. ca 20 liter for stor, hehe. Og den lakk som en sil, var flere steder vannet stod som en stråle ut ifra glassfiberen : P




                  Gidder ikke å legge ut så mye bilder av ombyggingen da en får så lite respons på bildene så gidder ikke å styre med å ta og laste opp bilder...
                  SQ Saab 9-3
                  Team dynaBel

                  Comment


                  • får gjøre som meg.. bruke FB hehe Da styrer du jo selv hvem som skal ha tilgang til og se dem også så..
                    Kan være greit at kun de som man anser som venner kan se visse ting.. :P
                    Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                    Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                    Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                    -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                    Comment


                    • jepp, får se om det blir noe. blir ikke noe logg noen steder vertfall : P
                      SQ Saab 9-3
                      Team dynaBel

                      Comment


                      • Selvsagt skal det bli noe. Hold oss oppdatert på hva som skjer : )) trenger ikke å legge ut bilder av hvordan ting er festa
                        Tor Martin Ølberg
                        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                        Comment


                        • Da har jeg ribbet bilen for anlegg. Er litt vemodig å se bilen nå når alt omtrent er demontert men det blir vel bra en gang håper jeg : )

                          Har lagt opp igjen alt av kabler, alle kablene er nye og oppgradert ifra i fjor.
                          Har dempa hele bagasjen og bagasjeluka.
                          Sveisa ny ramme til forsterkerne som skal monteres litt høyere opp. Sveisa fast batterikassa til eksisterende ramme.
                          Laget noen avstivere på undersiden av dash der det kommer nye midbassere. Skal støpe kasser på ca 15-20 liter på hver side.
                          Skal støpe inn skermen der jeg hadde målerne og kanskje finne et smart sted å ha dem..

                          Blir ikke så veldig mange bildene utover da det er lite respons å få...






                          SQ Saab 9-3
                          Team dynaBel

                          Comment


                          • blir spennende hvordan dette blir nå rune
                            VW Golf 4
                            Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
                            Simen Sormbråten

                            Comment


                            • Lite respons å få sier du? Om du bare poster hva du gjør og hva som skjer så følger jeg med som en hauk jeg. Peis på med bilder.
                              Stå på Rune, sees seinere i år - dog ikke i samme klasse though.
                              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                              Comment


                              • Intresant? Hva slags løsning skulle det bli på forsterkerne? og blir subbene plassert fremdeles på samme måten?
                                Tor Martin Ølberg
                                - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                                Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                                Comment

                                Working...
                                X