Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pipen: Volvo 242 litt utenom det vanlige, førstegangsprosjekt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Forcen ville ikke ha meg, men det var på grunn av synet

    Det de sa var bare "Ehh... ser du SÅ dårlig med linser?"
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

    Comment


    • #62
      Originally posted by Fryd1lund View Post
      er det ikke bare å gi faen i å høre på og bomme på lyttetestene og lignende da?=) og bli en "sengeveter"?
      Dette gjorde jeg også. men hørselen var "grei" gjorde det dårlig på synstesten.

      Hjelper ikke å prøve seg på sengeveting heller lenger.
      Har prøvd det meste egentlig. Men har eg fantastisk sta fenrik. Nekter å dimme folk med mindre de er nesten dau. Men tar det ikke så tunkt, har kommet på rom med en kjekk gjeng, så kan bli et bra år! Men skuffer meg at kontoen ikke blir holdt vedlike og det ikke blir gjort en skitt! Men sånn er nå en gang livet desverre.
      Mvh Stian Kolås
      -75 Volvo 242: Soundstream -75 Audi 50LS:Prosjekt
      - 92 Honda Civic VTi. Gamle ODR Civicen http://bil.autodb.no/autodb/frame_se...8;_cmd=similar

      Comment


      • #63
        når du er ferdig med førstegangstjenesten,så er jeg sikker på at du er glad for å ha gjort det.

        husker at det var et helvette i starten selv,men nå er jeg faktisk glad for å ha fullført det.

        ville ikke ha byttet bort de 6 månedene jeg var i forcen,ja 6 måneder,- perm,så var det vel ca 4 måneder jeg var der.

        men det var lange dager da,og mange øvelser.

        + et par år i heimevernet(4 øvelser)på 12år.

        bare du blir ferdig med rekruttskolen,så blir det mye bedre.

        prøv også å bli venner med de på kjøkkenet,det lønner seg
        volvo s60
        vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
        Member of VW Audi Club Norwegen

        Comment


        • #64
          gjør som meg spilte så høy musik på vei opp og hadde så sykt øresus så lydtesten ble dårlig og tromhina hadde vokst så dem trodde jeg hadde hørsel skadde!! det fungerer veldig bra fra min side! hehe
          MVH
          Hans Martin holtet

          Comment


          • #65
            jeg var 11mnd i førsteganstjeneste. etter rekruttskolen sørget jeg for å havne på kjøkne. turnus annenhver uke på og slapp alt av øvelser. og greie dager. 6-18 med fri fra ca 13.30-15.00 midt på dagen...
            Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
            Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

            Comment


            • #66
              tror militæret er en god erfaring
              www.eirikaspaas.com

              Comment


              • #67
                Det er det helt klart. Bare så synn det ikke skjer noe på verken bil eller konto... Er hjemme på perm nå, så tiden går med på å tjene inn noen kroner...
                Mvh Stian Kolås
                -75 Volvo 242: Soundstream -75 Audi 50LS:Prosjekt
                - 92 Honda Civic VTi. Gamle ODR Civicen http://bil.autodb.no/autodb/frame_se...8;_cmd=similar

                Comment


                • #68
                  Originally posted by hansi_199 View Post
                  gjør som meg spilte så høy musik på vei opp og hadde så sykt øresus så lydtesten ble dårlig og tromhina hadde vokst så dem trodde jeg hadde hørsel skadde!! det fungerer veldig bra fra min side! hehe
                  Det dummeste jeg noen gang har hørt ! skal love deg att du hadde bytta bort øresus mot 1 år førstegangstjenste,du har overhode ikke snøring på hva du skriver.
                  "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by klovnster View Post
                    tror militæret er en god erfaring
                    jepp,en opplevelse du har livet ut! treffer utrolig mye artig folk,og får nye kompiser som du har resten av din levetid.
                    voksne folk som skriker seg ifra 1.gangs tjenesten bare for de ikke tørr å være borte ifra mammaen sin synes jeg er pingler.
                    "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                    Comment


                    • #70
                      Jeg vet en annen ting som er artig, on-topic.
                      Mvh
                      Rolf Try Nygård

                      Comment


                      • #71
                        armyen=unødvendigt piss
                        øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

                        Comment


                        • #72
                          Ja, jeg sitter nå her oppe å kjeder meg. Er ikke så alt for mange fasiliteter her, noen som vet om noen happenings/bilfasiliteter i troms som er verdt å få med seg, så er det bare å si fra.

                          Mens jeg er her så blir det fundert litt på hva og hvordan det blir bygget videre, men bilen blir ikke ferdig bare med tenking gitt:P

                          Er det noen som har eller vet om hvor det er muligheter for å få tak i dørtrekk til gamle C70'n? Fra sverige eller noe. Trenger til førersiden. Bedre å traspe et gammelt brukt enn et sprell nytt.

                          Har et bilde av det jeg har, slik at folk kan se hva jeg ca kommer til å ha i dørene, bare i sort, og en kontrastfarge. Har ikke bestemt meg for hvilken ennå.

                          Mvh Stian Kolås
                          -75 Volvo 242: Soundstream -75 Audi 50LS:Prosjekt
                          - 92 Honda Civic VTi. Gamle ODR Civicen http://bil.autodb.no/autodb/frame_se...8;_cmd=similar

                          Comment


                          • #73
                            litt off-topic igjen: Hvor i Bardufoss er du egentlig? Er her selv nemlig, og jeg kom også inn i Januar..
                            Mvh.
                            Roy
                            Mob: 40 30 99 06

                            Comment


                            • #74
                              Da har jeg fått meg ny motor til bilen. En 3,0 24V også kjent som B6304 fra volvo 960. Da turbomotoren blir brukt i et annet prosjekt jeg og brodern har i lag!
                              Mvh Stian Kolås
                              -75 Volvo 242: Soundstream -75 Audi 50LS:Prosjekt
                              - 92 Honda Civic VTi. Gamle ODR Civicen http://bil.autodb.no/autodb/frame_se...8;_cmd=similar

                              Comment


                              • #75
                                Hvordan går det med bilen ellers da? Noen oppdateringer siden siste innlegg her?

                                Comment

                                Working...
                                X