er det ikke bare å gi faen i å høre på og bomme på lyttetestene og lignende da?=) og bli en "sengeveter"?
Dette gjorde jeg også. men hørselen var "grei" gjorde det dårlig på synstesten.
Hjelper ikke å prøve seg på sengeveting heller lenger.
Har prøvd det meste egentlig. Men har eg fantastisk sta fenrik. Nekter å dimme folk med mindre de er nesten dau. Men tar det ikke så tunkt, har kommet på rom med en kjekk gjeng, så kan bli et bra år! Men skuffer meg at kontoen ikke blir holdt vedlike og det ikke blir gjort en skitt! Men sånn er nå en gang livet desverre.
gjør som meg spilte så høy musik på vei opp og hadde så sykt øresus så lydtesten ble dårlig og tromhina hadde vokst så dem trodde jeg hadde hørsel skadde!! det fungerer veldig bra fra min side! hehe
jeg var 11mnd i førsteganstjeneste. etter rekruttskolen sørget jeg for å havne på kjøkne. turnus annenhver uke på og slapp alt av øvelser. og greie dager. 6-18 med fri fra ca 13.30-15.00 midt på dagen...
Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840
Det er det helt klart. Bare så synn det ikke skjer noe på verken bil eller konto... Er hjemme på perm nå, så tiden går med på å tjene inn noen kroner...
gjør som meg spilte så høy musik på vei opp og hadde så sykt øresus så lydtesten ble dårlig og tromhina hadde vokst så dem trodde jeg hadde hørsel skadde!! det fungerer veldig bra fra min side! hehe
Det dummeste jeg noen gang har hørt ! skal love deg att du hadde bytta bort øresus mot 1 år førstegangstjenste,du har overhode ikke snøring på hva du skriver.
"Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
jepp,en opplevelse du har livet ut! treffer utrolig mye artig folk,og får nye kompiser som du har resten av din levetid.
voksne folk som skriker seg ifra 1.gangs tjenesten bare for de ikke tørr å være borte ifra mammaen sin synes jeg er pingler.
"Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
Ja, jeg sitter nå her oppe å kjeder meg. Er ikke så alt for mange fasiliteter her, noen som vet om noen happenings/bilfasiliteter i troms som er verdt å få med seg, så er det bare å si fra.
Mens jeg er her så blir det fundert litt på hva og hvordan det blir bygget videre, men bilen blir ikke ferdig bare med tenking gitt:P
Er det noen som har eller vet om hvor det er muligheter for å få tak i dørtrekk til gamle C70'n? Fra sverige eller noe. Trenger til førersiden. Bedre å traspe et gammelt brukt enn et sprell nytt.
Har et bilde av det jeg har, slik at folk kan se hva jeg ca kommer til å ha i dørene, bare i sort, og en kontrastfarge. Har ikke bestemt meg for hvilken ennå.
Da har jeg fått meg ny motor til bilen. En 3,0 24V også kjent som B6304 fra volvo 960. Da turbomotoren blir brukt i et annet prosjekt jeg og brodern har i lag!
Comment