Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pipen: Volvo 242 litt utenom det vanlige, førstegangsprosjekt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Sinnsvakt fint bygg dette her. Fortsett med oppdateringer

    Comment


    • #32
      Imponerende hvor omfattende ombygging dette blir... Hele interiøret er jo modifisert eller selvbygget! Blir spennende å se hvordan resultatet blir

      Comment


      • #33
        Dette blir nok bra! dette ser jo helt fantastisk ut! håper ejg kan få se denne bilen en gang! og høre på utstyret!
        Retteråsen Powered BY:
        Kenwood
        Installbay HAMAR

        Comment


        • #34
          Ah første gangs bygg! Får minner om en 10 tommer i fabrikk kasse som lå en eller annen plass i bagasje rommet, alt etter som hvordan jeg hadde kjørt.

          Men dette er jo noe helt annet. Er alltid artig å se hvordan folk gjør ting. Liker løsningen din bak i bilen
          [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
          Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

          Comment


          • #35
            Originally posted by Defus View Post
            Ah første gangs bygg! Får minner om en 10 tommer i fabrikk kasse som lå en eller annen plass i bagasje rommet, alt etter som hvordan jeg hadde kjørt.

            Men dette er jo noe helt annet. Er alltid artig å se hvordan folk gjør ting. Liker løsningen din bak i bilen

            ÅÅÅ husker ymse spraking og lednings kobling etter litt inspirerende kjøring ja slutt på det nå gudsjelov

            Men blir bra det her pipen.
            sound.vision.soul

            Type R

            Comment


            • #36
              utrolig tøft! har du satt igang med dette uten tidligere erfaring med dette? ser ut som du har gjort dette før!!
              96mod 306Style All Show - No Go prosjekt
              Focal-DynaBel-Installbay-Pioneer
              tusen takk til kompiser for all hjelp. og forum mennesker som er hyggelige å hjelper meg!

              Comment


              • #37
                Takk takk folkens. Har bygget to enkle kasser før. Men aldrig drevet med fiber.

                DU ser det i golfen (bildet der forsterkeren ligger i et bagasjerom), det og noe jeg hadde i volvoen før, men ser ikke på det som ett bygg en gang.

                Det i golfen bygde jeg etter jeg var begynt på volvoen. Så volvoen er egentlig første gang ja. God fantasi og en ufattelig stor tolmodighet hjelper på!
                Last edited by Pipen; 01-05-2007, 22:23.
                Mvh Stian Kolås
                -75 Volvo 242: Soundstream -75 Audi 50LS:Prosjekt
                - 92 Honda Civic VTi. Gamle ODR Civicen http://bil.autodb.no/autodb/frame_se...8;_cmd=similar

                Comment


                • #38
                  har utrolig respekt for alle som tør å gjøre noe slikt.
                  hjelper vel litt med en god porsjon tolmodighet og litt teknisk innsikt.
                  men uansett... dette er gromt!
                  96mod 306Style All Show - No Go prosjekt
                  Focal-DynaBel-Installbay-Pioneer
                  tusen takk til kompiser for all hjelp. og forum mennesker som er hyggelige å hjelper meg!

                  Comment


                  • #39
                    Da holder jeg på med å støype til rundt kantene bak. Har lagt fiber, skal begynne med plast i dag. Bilder skal jeg prøve å få tatt i kveld!
                    Mvh Stian Kolås
                    -75 Volvo 242: Soundstream -75 Audi 50LS:Prosjekt
                    - 92 Honda Civic VTi. Gamle ODR Civicen http://bil.autodb.no/autodb/frame_se...8;_cmd=similar

                    Comment


                    • #40
                      konge proskjekt!! ka seter har du tenkt å bruke??

                      Comment


                      • #41
                        takk. Foreløpig plan er Sparco sprint. Men vi får se med tiden.
                        Mvh Stian Kolås
                        -75 Volvo 242: Soundstream -75 Audi 50LS:Prosjekt
                        - 92 Honda Civic VTi. Gamle ODR Civicen http://bil.autodb.no/autodb/frame_se...8;_cmd=similar

                        Comment


                        • #42
                          bilder, takk
                          sound.vision.soul

                          Type R

                          Comment


                          • #43
                            Kommer i morgen/senere i dag. Lagt et par liter med plast. Skal få pusset og lagt litt mer i morgen. Men må også begynne på fangeren til en veninne av meg. Hun hadde et uhell med nedre lippe, så denne på limes på plass, og lakkeres på nytt.
                            Mvh Stian Kolås
                            -75 Volvo 242: Soundstream -75 Audi 50LS:Prosjekt
                            - 92 Honda Civic VTi. Gamle ODR Civicen http://bil.autodb.no/autodb/frame_se...8;_cmd=similar

                            Comment


                            • #44
                              Inspirerende tråd. Herlig å se så mye bra dokumentasjon, selv om det er med mobilcam.. Og at noen gjør det i en gammel volvo, det er dog litt forbi min forståelse, men all kudos til deg, pipen

                              Men jeg lever etter prinsippet, man tager hva man haver, så det er vel litt der dette kommer under.. Digger å se forandringen fra gammel og slitt til ombygd å fresh, dog.. Dette er vel en av de mere gjennomførte volvoene jeg har sett.

                              Stå på, og ikke være sjenert med å legge ut bilder etterhvert som du gjør nye ting.
                              Sture Vedal

                              Comment


                              • #45
                                Tusen hjertelig for hyggelig kommentar
                                Her er litt fra onsdag og torsdag.
                                Støypt "ramme" rundt kanten, slik at plasten har noe å feste seg til


                                Støypt plast rundt div plasser, skal ta alt ut ved videre arbeid.


                                Mvh Stian Kolås
                                -75 Volvo 242: Soundstream -75 Audi 50LS:Prosjekt
                                - 92 Honda Civic VTi. Gamle ODR Civicen http://bil.autodb.no/autodb/frame_se...8;_cmd=similar

                                Comment

                                Working...
                                X