Men er det bare meg, eller peker de nokså mye nedover?
Det er nok ikke bare deg nei Som jeg skrev i det siste innlegget så bomma jeg litt på vinklinga på dem, men skal høre hvordan det låter for jeg evt. bygger dem om.
haha. jeg klarte å gjøre akkurat samme feilen med mine diskanthus. Begge pekte for må nedover og for lite bakover mot bilen.. Skjønner ikke hvorfor det skjer..?
haha. jeg klarte å gjøre akkurat samme feilen med mine diskanthus. Begge pekte for må nedover og for lite bakover mot bilen.. Skjønner ikke hvorfor det skjer..?
Nei si det du. hehe.. Får trøste meg med at det er første gangen jeg prøver på noe slikt, så jeg ser på det slik at litt feiling får være akseptabelt
Jeg lagde nye..
En ting jeg så.. du bør gjøre de baflene dine i døra vanntette hvis de ikke tåler vann.
Mine i mdf holdt ikke et halvt år en gang..
Hmmm... De gammle baflene jeg hadde var laget i std. 22mm spon. Tok de ut etter ca 1.5 år. Var helt OK de. De nye er av fuktb. 22mm så jeg satser/tror det holder. Kunne jo ha pensla dem med et strøk polyester da.
Har pusla litt med panelet på innsiden av bagasjeluka.
Først prøvde jeg å fjerne det orginale teppet som var på. Dette satt noe helt for jævlig, så løsningen ble å mette det med polyster slik at det ble hardt og slipbart. fyllte også hullen med støpeplast.
Deretter ble det sliping... sparkling... sliping... sparkling og atter sliping.
Slik så det ut nå i kveld
Skal prøve å få lagt til de siste detaljene og trekt den i morgen...
Detaljen som jeg skulle ha på panelet til bakluka ble ikke helt som jeg hadde tenkt det. Så det ble bare en enkel Hertz-logo.
Ikke det jeg egentlig hadde tenkt på, men det ble da ikke så aller værst da.
NB! Skruene som er benyttet er bare midlertidig. Skal byttes ut med noen nøytrale plastplugger
Comment