Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lene´s Volvo 360 GLT

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Idag kom post-kjærringa på døra med pakke til meg,eller til Lene. Ny forsterker fra US and A.....
    Men idag er hun til Tromsø så bilen er ikke hjemme. Og i gårkveld kom det SNØ her. Idag regner det så jeg har overhode ikke arbeidslyst/tiltak. Og det skal visst være dårlig vær resten av uka
    Går rykter om noe bilstereo-måling i regi av Go´Lyden her på Finnsnes til helga,men har ikke fått det bekreftet. Skal mest sannsynlig bruke Hertz-elementene i Passat´en pga strøm-mangel og da blir det DD-element her i 360´en.
    Så får vi se om jeg får til noe Aktiv deling av frontsettet. Er ikke helt sikker på innstillingene på den (jævla) pioneer-spillern(P88RS) men jeg får prøve meg litt fram.
    Attached Files
    No Windows-crap,just Mac Power

Comment

Skal bli bedre vær på Onsdag og fremover.
      Har ikke hatt noe snø her, bare sludd.

Fin fin forsterker. Den var fin, gief me
      Runar E. Olsen ~ Moderator
      Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
      http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

Originally posted by Bassoflove View Post
        Er ikke så mye som skjer i bilen for tiden. Men har bestilt en Rockford T600-4 for å ha i bilen.
        Kom til å tenke på at hun har jo en P88 RS som en da kan bruke til Aktiv deling. Og da vurderte jeg å bytte ut Fence 5 3/4 i dørene med et par Pioneer 6 1/2 mid og beholde DDaudio-diskantene. Og ta vekk 6X9 i hattehylla.
        Høres det ut som en OK plan eller?
        Det er tatt mål av ny kasse men er så usikker om jeg blir å gå for 2X12 eller 2X15. Forsterkeren skal også byttes ut til fordel for en Rockford i samme serie. Nevnte tidligere om en T1500-1,men det er ikke veldig stort økonomisk hopp opp til en T2500-1 Vi får se.

Kansje jeg blir å kjøpe noen dempematter til å bruke i dører,men jeg ville ikke bruke alt for mye penger da de er skadet. Kansje kjøpe en slik pakke fra Installbay de har til ca 1000,-

BTW $-kursen har gått noe opp i det siste. Pris for den T600-4 var før ca 2250,- mens jeg nå måtte ut med 2505,- med frakt(før&etter)

Bol

Hvor er det du har bestilt forsterkeren fra da??
        FOCAL- the spirit of sound!

Comment

Vet ikke helt hva planene er fremover med anlegget . Dukker nye ting opp stadig vekk. Men blir vel mest sansynlig å handle en T2500-1bdCP,og selge den T1000.1
          Så har jeg tenkt å få fixa den T15004 og har en deal på ei like stor Monoblokk,men selger ikke skinnet før bjørnen er skutt.... Da blir den T600-4 og T2500-1bdCP og havne i Mamma sin Rav4. Vi får se.....

Comment

Originally posted by dessarun View Post
            Hvor er det du har bestilt forsterkeren fra da??
            Denne karen er jeg MEGET fornøyd med,og har fornuftige priser+at han skriver NED verdien sånn at du slipper å betale for mye i avgifter(T2500-1bd satt ned fra $799,99 til$99,99=631kr)
            http://myworld.ebay.com/tpranzatelli...MEFSX:SELLERID

Comment

Har noe deler til den bilen der, som går billig :P
              Styrestag+ noe annet smått, felger alu fra 440 Turbo + rødsota baklykter 86+ tror jeg.

Dette går veldig billig så si ifra BOL om du kanskje er intrissert
              ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
              Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

Comment

Nope... Er egentlig ingenting hun trenger til bilen. Et par utvendige dørhåndtak spesielt det på fører-døra som er mest attraktivt. Og utvendige speil. Bakluka begynner å bli nokså "makk-spist" så jeg er egentlig innstilt på at ruta kommer til å dette ut en vakker Mandag.

Sola begynte å skinne hær,men det blåser en del. Og bilen hakke kommet hjem enda. Så e får se hvor seint det blir ikveld. Skulle vel ha strekt ledninger fra diskant og bak til forsterker. Men kjenner jeg megselv rett,blir vel de 6X9´erne tilkoblet intil videre.

Comment

Kan jo hive oss rundt i mårra på dagen vess det e bra vær, bare å ringe det vettu!
                  DAMN EG VIL HA DEIN FORSTERKEREN!!! :-P *sikle sikle sikle*
                  1998 Volvo V70
                  Pioneer, Alpine, Soundstream, Rockford Fosgate, 2x 12"

Comment

Kan godt joine dere om du vil. Bare send en mld det
                    Runar E. Olsen ~ Moderator
                    Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                    http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

Foretok en uoffesiell måling av 360´en idag....
                      Attached Files

Comment

Working...
                      X