Altså.. Jeg kan godt forstå dere folkens, men jeg regner med bilen ikke er ferdig enda..? Blir kanskje litt tidlig å komme med for mange stygge kommentarer før vi har sett ferdig "produkt" ?=)
Riktig det. Vi prøvespiller bare elementene. Customkasser kommer, men for å få testet dem litt måtte vi bare ta er par kasser og gjøre det slik Det blir ikke noe pimp my ride kasser, men noe som passer godt i "trunken".
Vi driver ikke med installasjon nei. Vi importerer.
Ang. at dere kaller det rånebil var jo litt morsomt hehe. Blir mye bedre etterhvert! Men vi kommer ikke til å lage egne paneler osv. Temaet for bilen er enkel installasjon - grei lyd med et enormt trykk!
Er mange som ikke er ute etter SQ. Den største kundegruppen bilstereofirmaer mest har, er ungdommer med forskjellige skrotbiler hvor anlegget koster mer enn bilen. De fleste av disse er ute etter trøkk, ikke SQ.
Nå snakker jeg ikke om forumfolka her Vi er vel litt over middels lydinteresserte
Men vi lurer på om nylakkering svart eller full rubbing og polering ser best ut. Altså finest. Hva syntes dere?
Tenker det samme selv. Men svart farge på en slik bil er jo typisk rånefarge mener jeg da. Fargen blir nok utrolig mye finere med full kosmetikkbehandling Den er nokså matt.
Det jeg tenker vi gjør, er å ta kosmetikkbehandling. Blir det ikke bra nok, blir det nylakkering. Husk, dette er en Opel Omega, bil for den vanlige mannen i gata, og da må det ikke se for bling ut
Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Tror dette kan bli litt bra,jeg... det at du har to "ferdig-kasser" gjør deg ikke noe dårligere. At de er satt etterhverandre er vel heller ikke så galt som en skal ha det til... Alt må jo prøves....
Og det er jo ikke sikkert det spiller så dårlig som de er,heller...
Før de fant ut at det var godt med stekt kjøtt,spiste de kjøttet rått.....he he
Kan ofte bli tett mellom de negative kommentarene her på bilstereoforumet. Men det er jo derfor vi legger det ut her. Tilbakemeldinger er topp
De spilte best etter hverandre, og de kassene må være verdens beste fabrikk-kasser. Selv om custom blir mye bedre, ble vi imponert over lyden. Dørpanelet løsnet på begge dørene bak pga all flexingen og trykket
Så dette må vel limes eller skrues fast med selvborende skruer :P
Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Originally posted by Digital Designs NorgeView Post
Hehe... Takk for støtte bassoflove
Kan ofte bli tett mellom de negative kommentarene her på bilstereoforumet. Men det er jo derfor vi legger det ut her. Tilbakemeldinger er topp
De spilte best etter hverandre, og de kassene må være verdens beste fabrikk-kasser. Selv om custom blir mye bedre, ble vi imponert over lyden. Dørpanelet løsnet på begge dørene bak pga all flexingen og trykket
Så dette må vel limes eller skrues fast med selvborende skruer :P
Som Volvomarius bruker å si til meg.... Det er mye gode reperasjoner i et godt stereoanlegg....he he....
Ble veldig dårlig da jeg måtte bruke mobilen. Fant ikke FinePix-kameraet i dag, så bestilte nytt Men tenk deg at taket flexet MYE mer enn det du ser på filmen, så har du virkeligheten. Og med den bittelille A4 forsterkeren. Veldig imponert. Skulle jo bare teste den litt og se om vi kan anbefale denne forsterkeren til å drive f.eks 10" eller 12".
Skal legge opp et par snutter med det nye kameraet jeg har bestilt!
EDIT: Mulig den store forsterkershipmenten vår faktisk kommer i morgen. Da blir det liv i bassene
Comment