Announcement

Collapse
No announcement yet.

IT-Spesialistens Demobil

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Lotus stylingen (vertfall den orginale) er meget sjelden å kostbar. Pussa opp en orginal i høst , å prøvde å få tak i framfanger,fant til slutt et komplett sett men det var sviiiindyrt,så jeg tror vertfall jeg ville prøvd å det første forslaget over her

Comment

Interessante svar alle sammen.

Bilen skal få felger og senkesett. Enten ny lakk eller en skikkelig oppfriskning.

At vi har begynt i feil ende, installbay, kommer jo alltids an på situasjonen. Mange unge og uerfarne kunder er nysgjerrige på hvordan DD spiller, da DD ikke er så utbredt i Norge som f.eks. Kicker, hertz osv.

Da er det viktig å kunne tilby kunden en lydopplevelse. Det er jo dette vi nå holder på med, og når det nå er sagt at bilens utseende skal selvfølgelig gjøres en del med, håper jeg virkelig dette emnet kan legges på is.

Jeg har ikke hørt om noen enda som har fått sponset bilene sine med GRATIS utstyr for 30000-40000 kroner. Mulig jeg er dårlig informert.

Innstallasjonen er LANGT fra ferdig og håper brukere her kan basere seg på dette. Såklart kan denne bilen minne om en russebil ved første øyeblikk, men det er da TOTALT UNØDVENDIG å si det og gjenta det flere ganger i denne tråden når jeg TYDELIG har understrekt at den enten skal lakkeres eller få en skikkelig kosmetikkbehandling. Tatt i betraktning at det er helt på begynnelsen av prosjektet er det grunn nok til å IKKE nevne slikt om og om igjen.

Tips og ideer om hva som kan forandres er jo alltid godt å få, men å fortelle at bilen ser ræva ut er jo strengt tatt unødvendig. Når dette er sagt, avslutter jeg dette for min del hvertfall, og vi kan fortsette å legge ut bilder og arbeidsbeskrivelser. Men hvis folk absolutt har en trang for å komme med negativt ladet kritikk har det ingen hensikt for oss å fortsette. Konstruktiv kritikk er derimot å foretrekke
      Tidligere importør for Digital Designs,
      overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Er noen biler som har fått utstyr til mer enn 40.000 gratis og

Er enig i at du bør starte med lyd, men det er INGEN som bygger dørtrekk fordi det ser tøft ut, alle som bygger her inne bygger for at det låter bedre.. Du kommer ikke til å imponere NOEN med å kaste inn høytalere i orginale plastpaneler

Bare ment som et lite tips Bygg skikkelig og det vil låte deretter..
        www.eirikaspaas.com

Comment

Altså, dette her er noe av det mest provoserende og hjernedøde jeg har lest inne på dette forumet! Og det sier IKKE lite!!! Faen for ett lavmål!

Dette er en som forsøker å få til noe positivt. Han er ikke norges største importør, ei heller den med størst budsjett til hverken demobil eller reklame.
          Før han har rukket å gjøre stort annet enn å registrere seg på forumet, får han en masse lite hyggelige meldinger relatert til seriøsitet osv..

Han har, etter hva jeg har fått med meg, ikke svindlet eller oppført seg dårlig på noen måte! Likevel stilles det tvil ved personens seriøsitet! Og det før han har solgt en eneste vare...

Hvem her kan med hånden på hjertet tillegge seg kjempekompetanse på alt man begynner med, før man i det hele tatt har begynt? Dette er etter det jeg har forstått, en kar som har noe erfaring fra bransjen, men ikke ekstremt erfaren innenfor alle segmenter. Men hvordan skaffer man seg erfaring?

Anng. oppgivelse av feil wattspesifikasjoner på nettsiden, så vil jeg bare opplyse om at det forekommer ganske så drøye skrivefeil/trykkfeil på sider fra større og mere kjente importører også.

Nei, jeg synes heller ikke at den demobilen er det vakreste jeg har sett, men det er da iallefall en demobil! At den ikke ser lekker ut i første omgang, betyr jo ikke at den vil se slik ut for all fremtid.
          Importøren her gjør jo noe riktig mener da jeg, han starter ikke med å lease seg en fet tralle for å imponere, men gjør dette billig i starten, sånn at han kanskje fortsatt er her om ett par år og kan, etter å ha bygget seg opp litt, bygge i noe som er mere imponerende. Når folk slenger så til de grader slenger dritt om en "demobil" som ikke mere enn har kommet inn på gårdsplassen, og som trådstarter faktisk flere ganger har poengtert at skal bygges opp til å se skaplig ut, da blir jeg mere enn bare litt provosert! MAKAN! Hva har dere som roper høyest her gjort for å få til noe som helst egentlig? Ikke en dritt etter hva jeg har fått med meg, men hva vet vel jeg...

Det har da kommet bilder av "demobilvrak" på forumet her før, som alle skjønner vil bli gjort noe med, men det er seff viktig HVEM som kommer med det. No offence til dbcompaniet, men synes jeg husker bilder av en 2-er golf som så ut som en dass, men kommetarene da var bare hvor rått det kom til å bli?!? Makes sense? Anng. denne bilen så er det vel gjort kanske klart at det er ett prosjekt, så hva er problemet? ALLE skjønner vel at den vil bli gjort noe med før den skal vises frem som "ferdig".

DD har kanskje ikke gått tungt inn i det norske markedet - hvorfor? Jo nettopp fordi Norge er ett lite filleland med markedsstørrelse som en middels landsby i europa. Det er ikke interessant for dem å legge masse energi for å selge noen få basser/forstekere. Derfor må vi akseptere at det vil være importører av liten størrelse i dette landet, som kanskje kan skape noe bra etterhvert. De få større importørene vi har her i landet kan heller ikke serve alle merker, så derfor må det bli sånn. Vi ville ellers måtte handle fra utlandet, med de problemer/utfordringer det medfører.

Kan det ikke være bra at noen faktisk forsøker å gjøre noe for å få inn flere merker til landet? At man kanskje må starte i det små for i det hele tatt å klare å starte opp, er ganske naturlig og er gjerne slik det er om man ikke har en drøss med kr i ryggen. Pågangsmot og vilje til å gjøre noe for å skape en bedrift er positivt! Dersom personen etter en stund ikke opptrer seriøst, så vil dette falle sammen uansett, men gi nå karen en sjangse!

Alle kan ikke være like store som Pioneer, Audiocom osv. i dette landet! Det er det ikke stort nok marked for, så da vil vi, om vi ønsker å kunne handle andre produkter enn det de store importørene ønsker å importere, nødt til å akseptere at det må være mindre aktører i markedet, som kan drive med lavere kostnader enn de store. Det er vel ikke størrelsen som angir graden av seriøsitet - eller?!?

Skjerpings unger!
          Last edited by Joakim; 06-03-2009, 02:00.
          [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
          [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
          [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

word up!

Comment

Det var et flott innlegg av deg Joakim. Sier ikke det fordi at det kommer meg til gode, men fordi du poengterer for alle at å starte en bedrift fra scratch og selge bilstereo ikke er lett når vi har så mange aktører og nettbutikker her i landet. Tommel opp!

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Originally posted by Joakim View Post
                No offence til dbcompaniet, men synes jeg husker bilder av en 2-er golf som så ut som en dass, men kommetarene da var bare hvor rått det kom til å bli?!? Makes sense? Anng. denne bilen så er det vel gjort kanske klart at det er ett prosjekt, så hva er problemet? ALLE skjønner vel at den vil bli gjort noe med før den skal vises frem som "ferdig".
                No offence, men har du sett noen bilder i tråden hvor anlegget er montert i den bilen ?
                Nei det har du ikke, enkelt og greit fordi det ikke blir noen montering av anlegg i den bilen før den er strøken..
                Og i påvente av at den bilen skal bli ferdig kan det jo også nevnes at vi faktisk fullsponser en av de høyestspillende bilene her til lands...

Comment

Kjempeenig med Joakim i innlegget hans.

Dere er, unnskyld uttrykket, men blitt fan så kravstore til hvordan en forhandler/importør/butikk skal oppføre seg.

Det er veldig mange som tar seg vann over hodet i forsøk på å starte opp nye bedrifter i norges land. Det virker veldig som at DD har funnet en GOD importør denne gangen, som faktisk vet å yte kundeservice. Om bilen dems ikke er en 2009 modell porsche cayenne, så er ikke det så veldig nøye, er det vel? Fan meg latterlig oppførsel på enkelte her inne.

Jeg har aldri hørt på ett DD produkt i mitt liv, men grunnet personen som importerer DD's egenskap til å oppsøke lærdom og nyttig informasjon i faget han bedriver, på ett entusiastforum, så synes jeg han gjør en veldig god figur. Greit, nybegynnerspørsmål har vi alle lov å stille, men han har ikke på ett eneste spørsmål unngått å svare på hans egne produkter som han fører. Han har stilt spørsmål om veldig mye annet, ja. Men når noen spør om hans produkter på åpent fora, så har han svart etter beste evne, og det sier faktisk ikke så rent lite.
                  Sture Vedal

Comment

Originally posted by Eirik Aspaas View Post
                    Er noen biler som har fått utstyr til mer enn 40.000 gratis og

Er enig i at du bør starte med lyd, men det er INGEN som bygger dørtrekk fordi det ser tøft ut, alle som bygger her inne bygger for at det låter bedre.. Du kommer ikke til å imponere NOEN med å kaste inn høytalere i orginale plastpaneler

Bare ment som et lite tips Bygg skikkelig og det vil låte deretter..

Helt enig i det du sier. Men et custombygg er noe som veldig få generelt er flinke med. Vi skal dempe dørene skikkelig og slikt, men det skal se originalt og cleant ut, slik at kunder ser at man kan få god lyd uten å jobbe for MTV. Det er slik vi satser og det er slik vi mener at vi kan selge bilstereo til han vanlige mannen i gata.

Men takk for tilbakemelding

Comment

akkurat det jeg mener er kjempetøft med biler som ser orginale ut, men spiller bra.. bare bygg skikkelig BAK de panelene hehe
                      www.eirikaspaas.com

Comment

Originally posted by dBcompaniet View Post
                        No offence, men har du sett noen bilder i tråden hvor anlegget er montert i den bilen ?
                        Nei det har du ikke, enkelt og greit fordi det ikke blir noen montering av anlegg i den bilen før den er strøken..
                        Og i påvente av at den bilen skal bli ferdig kan det jo også nevnes at vi faktisk fullsponser en av de høyestspillende bilene her til lands...
                        Nei, har ikke det.. Men dette var ikke ment som dissing av deg og din bil, men ett eksempel på hvordan omtrent samme standard på bilder av en bil kan bli kommentert så totalt forskjellig.
                        Som jeg sa, alle forstår vel at ett bilde av bilen den dagen den kommer inn på gårdsplassen, ikke er representativt for det ferdige resultat! At denne karen har brukt noe kabling som lå der fra før og kasta inn litt utstyr for å prøve, gir vel ikke grunnlag for denne enorme gnålinga som har blitt her.
                        [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

Ja, forresten joakim. Må bare understreke at jeg ikke har brukt noe som lå der fra før. Alt bygges opp fra bunnen, og sluttresultatet skal nok bli bra. Vi skal bygge godt bak alle paneler og få bilen til å se grei ut.

Takker for hjelp, tips og støtte til dere som har gitt det

Comment

Originally posted by Digital Designs Norge View Post
                            Helt enig i det du sier. Men et custombygg er noe som veldig få generelt er flinke med. Vi skal dempe dørene skikkelig og slikt, men det skal se originalt og cleant ut, slik at kunder ser at man kan få god lyd uten å jobbe for MTV. Det er slik vi satser og det er slik vi mener at vi kan selge bilstereo til han vanlige mannen i gata.

Men takk for tilbakemelding
                            Lenge siden jeg har blitt så sinna som jeg ble istad! Den posten var langt fra så "snill" i begynnelsen, men måtte moderere meg litt. :P Det er ikke bare det som har kommet i denne tråden, men all den negative drittkastinga som har kommet mot deg. Altså summen av alt som fikk det til å renne over her...

Jeg aner ikke hvem du er, eller hvordan du driver, men synes det finnes en grense for hva folk skal få lire av seg om andre, totalt uten grunnlag!

Liker at du tør å satse og håper du får det til! Stå på!

Comment

Gi mannen en sjanse og omfavn mangfoldet i bilstereonorge
                              Mvh
                              Pål Andréas Bryng
                              Bilstereosenteret.no
                              Vi forhandler bl.a.:
                              Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                              Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                              Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

TAKKER OG BUKKER alle sammen

Da fortsetter vi som før i denne tråden. Skal prøve å få gjort noe med bilen enten i morgen eller på mandag.
                                Reiser på hytten i morgen med dama og noen venner. Så får se om jeg rekker noe

Comment

Working...
                                X