Announcement

Collapse
No announcement yet.

IT-Spesialistens Demobil

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hvis jeg var deg ville jeg:

Saget ut bakre hjulbue slik at den blir rund som på lotus omega

Senket og slengt på et par fete felger.

Lakket bilen sort og slengt på en rød DD logo som er stor nok til å bli sett.

Sotet bakrutene, men du vil jo at folk skal se inn i bilen så ikke for mørke.

Siden dere ikke skal drive på med instalasjon selv, ville jeg ha fått til en avtale med noen som kunne tenke å bruke deres utstyr i en custom innstalasjon enten pga spons eller rabatt. Da vil dere kansje trenge litt inn i det markedssegmentet de fleste i dette forumet befinner seg.
    Last edited by Jan Arild; 06-03-2009, 12:06.
    sigpic
    /////ALPINE, STINGER, KICKER, HERTZ.

Kna Bodø Gatebil

Comment

Her er en grei originalt utseende omega a:
      http://www.engelund-racing.com/omegav12.html
      Ser mye bedre ut bare den blir litt blank og fin

Og her har du jo litt styling til den:
      http://maxam-tuning.com/catalog/defa...Path=52_34_544
      Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
      Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
      Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
      -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

Jo takker for tips. Er omtrent det vi hadde tenkt å gjøre ja

Men omegaen til engelund hehe.. Det er ikke bare en "grei" omega. Den omegaen må være verdens fineste og mest strøkne av den typen. Tøffere enn lotusen den der mener nå jeg da
        I tillegg er det ny v12 motor i den med 300hk og kommer mye mer.

Har faktisk sittet i den bilen på elmia messen i sverige
        Tidligere importør for Digital Designs,
        overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Vel.
          Det å "sladre" til DD er så sinnsvakt feil ende å ta dette her på.

Jeg syns det er bra noen faktisk vil ta inn dette merke, og at de faktisk prøver aktivt å få det frem.

At noen skal syns at en demobil er for dårlig, og at man burde ha en overglora japseracer/Kebabtralle med glassfiber og lakk i hytt og pine for at det skal kunne kalles en demobil, det får være opp til dem, men ikke ta på dere den oppgaven å skal "styre" hvordan importøren skal drive butikken på ved å sende mail til produsent..
          Bilen er jo såvidt påbegynt ffs!

Og jeg tror DD gir ganske blanke faen i hva folk må mene om demobilen, så lenge det handles varer og det selges bedre en BS bildeler. Men nok om det.

Du får ta kontakt om du trenger hjelp til noe Henrik, så får vi se om min kunnskap er god nok til hva enn du lurer på
          Mvh
          Rolf Try Nygård

Comment

Er helt utrolig hvor lavt folk kan synke!

Jeg blir så provosert, så skal ikke lire av meg mer en dette. Joakim har talt min sak også!
            Mvh Tony
            - The only road to take is perfection itself

Comment

her er jeg enig joakim satt velvalgte ord på akkurat dette! stiller meg på samme side som han her

men over til tråden dette har jeg trua på, har trua på DD ikke minst gleder meg til å se videre utåver tråden !!
              MVH, Øivind Sandvik
              sigpic
              www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
              www.sandviksbassogbongel.com

Comment

Jeg håper du ikke mister interessen for Omega´n en dag du er lei,og gir opp prosjektet.... Jeg ønsker deg lykke til videre og jeg vet at du vil få fin installasjon og pen lyd i bilen.

Don´t Give Up....

Hvis jeg ville ha bygget lyd i en slik bil,ville jeg prøvd å ha den så orginal som mulig,eller brukt orginal-deler på den. Og ikke brøtte på 17-18-19 tommere o.l. kansje Opel har noen tidsriktige 16 tommere som var xtrautstyr til omega´s siste årgang.... Eller tidsriktig omega 3000 skjørt,fanger,bakstuss,spoiler.... Samme sier jeg om interiøret...
                kansje orginal skinn/delskinn?

Dette var bare min synsvinkel

Lykke til...
                No Windows-crap,just Mac Power

Comment

Jeg stemmer for hellakering i svart med Digital Designs lakkert på sida med rød skrift. Er jo det som kjennetegner DD sine demobiler. Hvertfall de jeg har sett og hørt
                  Last edited by Hifonic; 07-03-2009, 12:24.
                  Jonas Tautra
                  - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                  Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Originally posted by dBcompaniet View Post
                    Og i påvente av at den bilen skal bli ferdig kan det jo også nevnes at vi faktisk fullsponser en av de høyestspillende bilene her til lands...
                    Hmmmmm, fullspons ja!, men det andre er jeg vel ikke så sikker på.....

Min støtte er gitt til it spesialisten og prosjektet deres. Er det slik at dere trenger tips på kasser, installasjon og lignende er det bare å ta kontakt. Sammen skaper vi markedet

Jay
                    Mvh
                    J. Holm
                    www.b2audio.com
                    http://facebook.com/b2audio

Comment

Originally posted by Digital Designs Norge View Post
                      Riktig det. Vi prøvespiller bare elementene. Customkasser kommer, men for å få testet dem litt måtte vi bare ta er par kasser og gjøre det slik Det blir ikke noe pimp my ride kasser, men noe som passer godt i "trunken".
                      Her ville jeg bygget noe enkelt, en kasse i full bredde f.eks og større enn hva DD anbefaler, da får du greit med trøkk, og ville nok satset på f.eks 2 stk 12"

Er mange som ikke er ute etter SQ. Den største kundegruppen bilstereofirmaer mest har, er ungdommer med forskjellige skrotbiler hvor anlegget koster mer enn bilen. De fleste av disse er ute etter trøkk, ikke SQ.
                      Dette har du helt rett i, dette forumet har nok gjort at enkelte folk har brukt mer penger på bilstereo enn nødvendig, noen kjøper f.eks komp.sett til 3-4000kr og på en lyttetest synes de en coax til 990,- spiller helt rått. (Hvor gikk det galt? hehe)

Nå snakker jeg ikke om forumfolka her Vi er vel litt over middels lydinteresserte
                      Tror kanskje flere utgir seg for å være mer lydinteresserte enn de er, men det er jo en helt annen sak, kan jo være ubevisst også, med tanke på at veldig mange her er over gjennomsnittet oppegående på bilstereo.

Men vi lurer på om nylakkering svart eller full rubbing og polering ser best ut. Altså finest. Hva syntes dere?
                      Rubbing og polering er jo billigst, og hvem vet hvis ikke bilen er rustet mye så kan det jo funke foreløpig.
                      Men som nevnt, en sortlakket bil med rød DD logo på vekker nok mer oppmerksomhet.

Comment

Originally posted by ESPEN KAAL
                        JAY ikke utal deg om ting du ikke har greie på,for det er min bil dbcompaniet snakker om.
                        For det første så er jeg FULL SPONSET og slik jeg har blitt "tatt vare" på er det ingen andre sponsor som kan måle seg med.
                        Og jo jeg er en av de to mest høyt spillende i norge i fjor og de som følger med litt innenfor db drag vet det.
                        Jeg har fortsatt vanskelig ved å forstå tonen her. Jeg skriver fullspons, JA (altså bekrefter jeg dette og har ikke noe imot at Nils Petter gør sitt til å hjelpe sporten (alle munner drar)), men den høystspillende bilen var jo en annen sak, ok nå kommer det frem at du er blant de 2-3 høyst spillende bilene i fjor, men det er jo fjorårets sesong 2008, og årets sesong 2009.

Uansett så er det bare å skru op. Vet at den Kenwood spilleren har noen tann til å gå på
                        Mvh
                        J. Holm
                        www.b2audio.com

Comment

Synes denne tråden er så full av OT at den burde stenges, slik at IT-Spesialisten kan lage en ny, sikkelig prosjekttråd. Beklager enda mer OT

Comment

Originally posted by Tobbelobb View Post
                            Synes denne tråden er så full av OT at den burde stenges, slik at IT-Spesialisten kan lage en ny, sikkelig prosjekttråd. Beklager enda mer OT
                            X 2

La tråden stå, men lås den slik at vi kan bli klokere
                            Mvh
                            J. Holm
                            www.b2audio.com

Comment

Originally posted by ESPEN KAAL
                              Ja det stemmer det var i fjor og det var kun to norske biler som spilte over 160 og min var den ene og hvorfor skulle jeg skru opp noe mere når den som lå nærmest meg var over 3 db bak?????men vi får se i år ossen det går..
                              hvorfor du burde skru opp Espen : for at jay spillte 165 db i Superstreet i 2007
                              Og i år kommer det flere andre som tenker på å skru opp i Superstreet her i Norge , har jeg hørt.
                              Så en av de to grunnene bør være god nok grunn til å skru opp...? kanskje...?

Skål...
                              TEAM RE-LOUD
                              Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
                              2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

Comment

hmmmmmm
                                NORSK MESTER SS 1-2 2008
                                NORSK MESTER STREET MAX 2009

Comment

Working...
                                X