Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vegards A4 B5!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Det finnes ikke problemer, det finnes bare utfordringer!

Jeg hater å være frekk, men måtte du virkelig poste på forumet for å finne ut av dette?
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

Comment

Jeg spurte fordi jeg ikke har hatt av sidepanelene i bagasjerommet enda, og det hadde jo vært greit om noen andre med A4 visste om en grei bolt bak noen av dem. Det var jo faktisk ikke verre enn det
      . Koster meg lite å spørre, og like lite å svare. Unødvendig å være frekk og hentyde at jeg ikke forstår hvordan jeg skal skru fast en jordingskabel >_<

Og jada, større kabelsko hadde vært det greieste, men det er ikke så mange steder i Bergen som har 50mm2 kabelsko som jeg har funnet.. Blir vel å borre de jeg har litt ut i morgen, og se om jeg får skvist dem på.
      98' Audi A4
      Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

Comment

setebelteboltene er nok de greieste, om du ikke gjør som meg få sveist fast en bolt rett i gulvet (festepunkt til stål ramma mi)
        Thomas RS - Absolut A4

Team dynaBel

Comment

Torshov har kabelsko til 50mm" kabel. Regner med at det er en slik butikk i nærheten av der du bor?

Comment

Leste bare fort over tråden. Så mulig jeg hoppet over en post eller to. Det er omvendt gul og rød på Audi A4 Stasjonsvogn ihvertfall så da er jeg rimelig sikker på att det er det i bilen din også.

Mvh Sindre
            Kjører VW Passat 2003
            Vw Caddy 2012 (jobb)

Comment

Jepp, byttet om for noen dager siden, når jeg dro kablene. Har bare ikke oppdatert tråden enda.

Og jada Vinje, jeg har mange kabelsko, men standarden er 8mm diamters åpning på dem.. Jeg kjøpte en 10mm borr i dag, så får se om jeg får borret en ut snart.
              Kjøpt APKer og svart lakk i dag, skal få kablingen på kassen til å se litt bedre ut også.
              98' Audi A4
              Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

Comment

Okei.Går kjempe greit å borre i slike kabelsko

Comment

Moar pix plz

Comment

Kort update i bildeeform

Demping

Mekking

Lakking

Vasking

Aludetaljer

Xenon

Ut med gammelt

Inn med nytt

Hobbymekk og dremling med vel entustiastiske venner

Som jobber på, mens jeg tar bilder..!

Lakking av batteribrett

Mekking på nye lykter

Nye lykter:

Av med døren

Blaupunkt OEM

Går fint i trekket, men ikke sjangs at den fikk plass i døren..
                    98' Audi A4

Comment

Nye drivledd på vei i posten, Odyssey PC1700 og HSK130 på vei i posten, vurderer å kjøpe Brock B6 felger.
                      98' Audi A4

Comment

heheh fått med juk på bildene og greier ja
                        Begynner å se skikkelig bra ut denne her!

Comment

Originally posted by veegard View Post
                          Fikk dradd 50mm2'en fra batteriet og helt bak i går.. smooth. Bilder kommer i dag!
                          Håper du kan slenge ut litt bilder av dette. Skal igang med samme jobben selv på min bil. Greit å se litt hvordan andre har gjort det, før jeg begynner selv.

Kort update i bildeeform
                          Går fint i trekket, men ikke sjangs at den fikk plass i døren..
                          De der dørtrekkene så påfallende kjente ut, gitt.. Gi detaljer på hvordan du har tenkt å gjøre det med trekkene, siden man får bare en moderat 5.25" inni dem originalt
                          Morel elate elementene mine bygger ikke så langt inn i døra. De går ikke mer inn en rundt 7,5 cm.

Som jeg sa før. så skal jeg jo bygge om dørtrekkene også. Så da kan jeg bygge det litt ut, hvis det skulle bli noe problem.

sigpic

Comment

7.5cm er jo litt det da.. Men jeg mener å huske at de fusion-klumpene der faktisk nærmer seg 9-10 altså.. Nå skal jeg sende dem avgårde på posten snart, med stor vedmodighet
                            Men jeg har Hertz HSK130 nå, som jeg håper kommer til å funke greit med en gang jeg får stilt det inn.
                            Jeg gadd ikke oppdatere denne tråden så mye, siden det ikke var så mange som var innom den uansett. Men jeg kan forklare deg hvordan jeg gjorde det i detalj om du vil da.
                            98' Audi A4

Comment

Det ble en liten skrivefeil der. 6,5 cm er dybden på elate elementet.
                              sigpic

Comment

Det høres bedre ut! 65mm skal vel egentlig gå standard, men siden du har 6.5" så...
                                98' Audi A4

Comment

Working...
                                X