Jeg spurte fordi jeg ikke har hatt av sidepanelene i bagasjerommet enda, og det hadde jo vært greit om noen andre med A4 visste om en grei bolt bak noen av dem. Det var jo faktisk ikke verre enn det
. Koster meg lite å spørre, og like lite å svare. Unødvendig å være frekk og hentyde at jeg ikke forstår hvordan jeg skal skru fast en jordingskabel >_<
Og jada, større kabelsko hadde vært det greieste, men det er ikke så mange steder i Bergen som har 50mm2 kabelsko som jeg har funnet.. Blir vel å borre de jeg har litt ut i morgen, og se om jeg får skvist dem på.
98' Audi A4 Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2
Leste bare fort over tråden. Så mulig jeg hoppet over en post eller to. Det er omvendt gul og rød på Audi A4 Stasjonsvogn ihvertfall så da er jeg rimelig sikker på att det er det i bilen din også.
Jepp, byttet om for noen dager siden, når jeg dro kablene. Har bare ikke oppdatert tråden enda.
Og jada Vinje, jeg har mange kabelsko, men standarden er 8mm diamters åpning på dem.. Jeg kjøpte en 10mm borr i dag, så får se om jeg får borret en ut snart.
Kjøpt APKer og svart lakk i dag, skal få kablingen på kassen til å se litt bedre ut også.
98' Audi A4 Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2
Fikk dradd 50mm2'en fra batteriet og helt bak i går.. smooth. Bilder kommer i dag!
Håper du kan slenge ut litt bilder av dette. Skal igang med samme jobben selv på min bil. Greit å se litt hvordan andre har gjort det, før jeg begynner selv.
De der dørtrekkene så påfallende kjente ut, gitt.. Gi detaljer på hvordan du har tenkt å gjøre det med trekkene, siden man får bare en moderat 5.25" inni dem originalt
Morel elate elementene mine bygger ikke så langt inn i døra. De går ikke mer inn en rundt 7,5 cm.
Som jeg sa før. så skal jeg jo bygge om dørtrekkene også. Så da kan jeg bygge det litt ut, hvis det skulle bli noe problem.
7.5cm er jo litt det da.. Men jeg mener å huske at de fusion-klumpene der faktisk nærmer seg 9-10 altså.. Nå skal jeg sende dem avgårde på posten snart, med stor vedmodighet
Men jeg har Hertz HSK130 nå, som jeg håper kommer til å funke greit med en gang jeg får stilt det inn.
Jeg gadd ikke oppdatere denne tråden så mye, siden det ikke var så mange som var innom den uansett. Men jeg kan forklare deg hvordan jeg gjorde det i detalj om du vil da.
Comment