Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vegards A4 B5!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Tenkte å live opp igjen dette emnet nå, siden jeg har gjort litt småting, og ting ikke ser fullt så ræv ut som tidligere!
    98' Audi A4
    Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

Comment

Fått deg felger ennå da?
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Jada.. haha. Først hadde jeg noen RS4-II, de ble skjeve. Så havnet de på dungen. Nå har jeg noen sharif-felger. 3mnd gammel, så tror jeg jaggu meg den ene er skjev allerede. For noe dritt!

Bilen har fått full overhalning med:
        Klosser og skiver rundt baut, ny calipper h. framme, bremserør h. framme, ny bremsevæske
        Justerbart understell, nye hjullagere, abs-ringer, fjærbenslagere bak
        Ny forstilling (alle 12 delene), nye drivledd foran + ene indre drivledd
        Kat, downpipe, bensinfilterholder, tankoppheng, nytt filter, oljefilter, luftfilter, pollenfilter, girkassefester, framre motorfeste, dørhengsler h. framme
        Alle reimer og strammere, servopumpe og vannpumpe
        Lakket forskjermer, sinkslipp på alle dører. Lakkbehandling hos Larsen Bilpleie

Pluss en del mer.

På anleggsfronten har jeg nå Alpine 9887R med Hertz HSK130, Genesis Profile Four og Dynabel bf4501 sammen med ID V3 D2'ene enda. Jeg skal legge ut noen bilder snart!
        98' Audi A4
        Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

Comment

Originally posted by veegard View Post
          Bilen har fått full overhalning med:
          Klosser og skiver rundt baut, ny calipper h. framme, bremserør h. framme, ny bremsevæske
          Justerbart understell, nye hjullagere, abs-ringer, fjærbenslagere bak
          Ny forstilling (alle 12 delene), nye drivledd foran + ene indre drivledd
          Kat, downpipe, bensinfilterholder, tankoppheng, nytt filter, oljefilter, luftfilter, pollenfilter, girkassefester, framre motorfeste, dørhengsler h. framme
          Alle reimer og strammere, servopumpe og vannpumpe
          Lakket forskjermer, sinkslipp på alle dører. Lakkbehandling hos Larsen Bilpleie

Pluss en del mer.
          ...Kræsja eller?
          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Hvordan går det med A4'en? Kjører rundt med en A4
            nå en periode mens bilen min er på verksted etter krasj...

^ Var det mye stress å fjerne dørpanelet ditt?
            Har planer om å bytte ut frontsett. Slik ser bilen ut:

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

kan svare for han, da jeg har lik bil. dørtrekket sitter i 5 skruer. 1 i hver ende øverst, 1 inni håndtaket, når den er ute, vipper du ned det dekslet og kommer til de 2 siste skruene. da er det bare å løfte trekket rett opp, ikke dra ut, men opp.
              Thomas RS - Absolut A4

Team dynaBel

Comment

Jeg er her enda!
                Måtte komme tilbake hit for å finne ut hva jeg faktisk har gjort.. glemmer jo sånt ut igjen. Nei, jeg har ikke kræsjet, men alt har jo gått gale med denne bilen.. og litt til. Nå driver den å rister, så måtte se om jeg hadde byttet pluggkabler før.
                98' Audi A4

Comment

Working...
                X