Originally posted by Digital Designs Norge
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
DD Omega Demobil - IT Spesialisten
Collapse
X
-
TEAM RE-LOUD
Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz
-
Det vet jeg ærlig talt ikke. Det var DD Europe som fortalte meg det. Men er godt mulig. Den kassen er det beste jeg har sett når det gjelder fabrikkbygde kasserTidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Originally posted by Digital Designs Norge View PostDet vet jeg ærlig talt ikke. Det var DD Europe som fortalte meg det. Men er godt mulig. Den kassen er det beste jeg har sett når det gjelder fabrikkbygde kasser
men samme det... den var ok orginal også...TEAM RE-LOUD
Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz
Comment
-
Det blir den nok. Den blir hvertfall å se på treff på sørlandet og blir gjort så mange demonstrasjoner man bare ønskerTidligere importør for Digital Designs,
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Ja. Men skal jo ha 200SX-en opp. Må få noen til å trekke sx-en opp mens jeg kjører Omegaen daTidligere importør for Digital Designs,
Comment
-
Tar ikke den sjansen
Hvis jeg skjærer den eller krasjer vil jeg gjerne ha den hjem igjen. Og da trengs det henger og trekkvogn
Hvis ikke hadde det ikke vært noe problemTidligere importør for Digital Designs,
Comment
-
Siste dagen igjen på kurs. I morgen blir jeg stående å sikle over DD9515g og DDS2 som skal inn i bilen
Skal få oppdatert godt med bilder og arbeid neste uke. Snakket med en kamerat som jobber på Installbay Sør. Mulig jeg kunne stå der på en hobbydag eller to. Tenkte å dempe hjulbrønnen (vanlig støy), bakluka (koaksene) og fordørene i første omgang. Så blir det mye finere lyd. Baklula er stor og vil gi et nokså stort kassevolum. Må bare få det skikkelig tett.Tidligere importør for Digital Designs,
Comment
-
Originally posted by NoZ_87 View Postsyns da så tydelig den bilen svirra rundt på kjevik i dag jeg!
Hehe. Kan stemme det ja
Er litt mekanisk fiks som må til før jeg fortsetter på den som demobil.
Jeg har montert DD9515g subben, og DDS2 forsterkeren. Gjenstår nå å montere og strekke kabler fra DDA4 forsterkeren til frontsettet. Trenger også noen ringer til frontsettet slik at jeg kan få inn det nye.
Men kan jo avsløre litt, at selv i fabrikkasse fra DD på 155 liter, så trøkker det noe voldsomt. Skiltet falt av selv om det var dempet med gummi, taktrekket har løsnet pga trykket, og dørdekslene har også løsnet. Så ser for meg en del interiørarbeid før jeg fortsetter byggingTidligere importør for Digital Designs,
Comment
Comment