Announcement

Collapse
No announcement yet.

DD Omega Demobil - IT Spesialisten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by dBcompaniet View Post
    Venta ett besøk her i går jeg selv om det hadde blitt veldig dårlig plass til deg

Fikk du ikke mailen min, Nils?

Mener jeg sendte den. Skrev den hvertfall

Fikk et lite problem på torsdag da jeg skulle bytte bensintank. Fikk et lite fnugg i bensinpumpa etter den nye tanken ble montert, og da stoppet bensinpumpa. Klokken var alledere 2230 da, og hadde skrudd i 5 timer, så orket ikke å demontere alt da.

Fikset dette på kvelden i går. tok ut pumpa, reverserte strømmen på den og fikk kjørt ut fnuggene og drittet som hadde fått pumpen til å kile seg fast.

Sender deg pm ang. en tur til deg
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

hehe den er grei vettu, hadde aldri tid til å sjekke mailen i går da, var helt kaos med folk i butikken og monteringer, så sånn sett like greit at du ikke kom

Men vi tar det en dag det passer vi vettu.

Comment

Heisann!

Her har det skjedd lite. Ikke annet enn finere montering av forsterker, og at alle kabler er gjemt.

Men, så ekstremt mye som må dempes, og deksler som må limes for å ikke skrangle med subben vår, fant vi ut av at vi kjøper heller en ny bil.

Foreløpig står valget på en Opel Omega B 2.5 liter V6 med 170hk STV.

Dem er godt dempet fra før, som gjør jobben mye lettere, og skrangler veldig lite da alle deksler er produsert i mye bedre kvalitet osv.

Men ser at det er få igjen av dem som har gått under 200k så det er ikke bestemt enda. Må hvertfall være en stor bil, og Chevrolet Suburban/Tahoe er også under vurdering. Noen som har noe erfaringer med dem?

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Noen nytt som har skjedd i det siste da? jeg vil se mer!
          Mvh Werner Harstad

Comment

Dessverre. Ikke annet enn at den nye enorme kassen er satt inn, og blir midlertidlig drevet av en Biltema 2x100 watt forsterker @ 2 ohm. Men driver den i 0.5 ohm

Skal selge denne, og kjøpe ny og strøken bil, deretter begynne å bygge skikkelig opp. Ikke noe enorme pimp my ride-greier, men full demping, og annet slik at lyden blir best mulig, uten at det må være støpt i glassfiber osv.

Det skal se cleant og originalt ut men spille meget høyt og pent.

Comment

Originally posted by Digital Designs Norge View Post
              Dessverre. Ikke annet enn at den nye enorme kassen er satt inn, og blir midlertidlig drevet av en Biltema 2x100 watt forsterker @ 2 ohm. Men driver den i 0.5 ohm

Skal selge denne, og kjøpe ny og strøken bil, deretter begynne å bygge skikkelig opp. Ikke noe enorme pimp my ride-greier, men full demping, og annet slik at lyden blir best mulig, uten at det må være støpt i glassfiber osv.

Det skal se cleant og originalt ut men spille meget høyt og pent.
              Me like very much! Har nylig fått tak i ny bil og venter på noen godsaker fra statene, kommer nok til å komme en liten tråd fra meg å utover sommeren gleder meg å se videre på prosjektet ditt, blir d en tahoe eller? det hadde vært rett og slett RÅTT! tror nok DD subbene hadde herja litt med den kjerra!
              Mvh Werner Harstad

Comment

Tror det blir suburban faktisk. Veldig greit med stor bil når jeg skal hente og sende varer. Får inn flere hundre kilo med DD-produkter neste uke, og da er det greit å ha plass til noe utenom subbene når slikt skal hentes

Comment

Working...
                X