gled deg til du får lyd i det front settet.. annbefaler å se om du får til en kasse på ca 6liter på midt bassene.. de blir så vannvittig mye bedre da..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Danna: VW Polo 6n 1995, førstegangs stereo-prosjekt!
Collapse
X
-
Har bare et lite oppheng på dørene som jeg har festet de i, og så har jeg støydempet døra..Så de spiller rett i rommet i døra liksom..Vet ikke om det er no særs men ?
Det her blir uansett versjon 1, og det blir ikke noe superavansert bygg..Får heller ta det til vinteren igjen..Dette er kun for å få litt lyd i bilen i sommer..
Har iallefall i dag fått laget bunnplate baki.
Pga. at jeg har lufttank og kompressor til air-ride'n på Poloen, så begrenser plassen seg en del når man skal ha inn forsterker, deleblokk, dsp, kondensatr etc baki en liten Polo...Men vi finner vel på noe lurt
Comment
-
Originally posted by Danna View PostJoa, men jeg har jo fuckings air-ride system baki med 20 liters lufttank og en kompressor stående ganske så midt i veien
Finner ingen andre bra steder å plassere kompressoren hellerFocal
Mosconi
Pioneer
Comment
-
Hmm, updates ja..Alt er jo koblet opp, og Anders Fleischer har grovjustert..Men gjenstår fortsatt en del baki..
I går tok jeg ut sikringen, og hadde den av en stund, og da var alle innstillingene på spilleren borte
Men håper å være ferdig til neste helg, da det er ny justering mandag 13 august..
Comment
Comment