Announcement

Collapse
No announcement yet.

Danna: VW Polo 6n 1995, førstegangs stereo-prosjekt!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    gled deg til du får lyd i det front settet.. annbefaler å se om du får til en kasse på ca 6liter på midt bassene.. de blir så vannvittig mye bedre da..

    Comment


    • #17
      Har bare et lite oppheng på dørene som jeg har festet de i, og så har jeg støydempet døra..Så de spiller rett i rommet i døra liksom..Vet ikke om det er no særs men ?
      Det her blir uansett versjon 1, og det blir ikke noe superavansert bygg..Får heller ta det til vinteren igjen..Dette er kun for å få litt lyd i bilen i sommer..

      Har iallefall i dag fått laget bunnplate baki.
      Pga. at jeg har lufttank og kompressor til air-ride'n på Poloen, så begrenser plassen seg en del når man skal ha inn forsterker, deleblokk, dsp, kondensatr etc baki en liten Polo...Men vi finner vel på noe lurt

      Comment


      • #18
        Polo`n er jo en forstørret Lupo/Arosa`n min så du har da plenty av plass

        Lette fine biler å bygge i.
        Mvh
        Lars Engen

        Comment


        • #19
          Joa, men jeg har jo fuckings air-ride system baki med 20 liters lufttank og en kompressor stående ganske så midt i veien
          Finner ingen andre bra steder å plassere kompressoren heller

          Comment


          • #20
            Originally posted by Danna View Post
            Joa, men jeg har jo fuckings air-ride system baki med 20 liters lufttank og en kompressor stående ganske så midt i veien
            Finner ingen andre bra steder å plassere kompressoren heller
            va med å fjerne luftfiler boksen i motor rommet å plasser luftfilteret rett oppå forgasseren og plasser komperssoren der luftfilter boksen stod?
            Focal
            Mosconi
            Pioneer

            Comment


            • #21
              Ganske uaktuelt siden det er en ganske så stor jobb med strømledninger og luftslanger etc..Og luftfjæringen har blitt satt på i Tyskland med tüv for å få det godkjent her i Norge, så vil helst ikke begynne å kødde med det

              Comment


              • #22
                Kom med updates nå hvis du har gidja å fått ut fingarn da Dan Henning ;P

                Comment


                • #23
                  Hmm, updates ja..Alt er jo koblet opp, og Anders Fleischer har grovjustert..Men gjenstår fortsatt en del baki..
                  I går tok jeg ut sikringen, og hadde den av en stund, og da var alle innstillingene på spilleren borte
                  Men håper å være ferdig til neste helg, da det er ny justering mandag 13 august..

                  Comment


                  • #24
                    Har ikke noe bilder da ?

                    Comment


                    • #25
                      Er ikke så mye å se på enda..
                      Til helga så kommer det nok litt Forhåpentligvis..

                      Comment


                      • #26
                        ja? hehe.... Maser fælt

                        Comment


                        • #27
                          kan jeg ha sett bilen din på Staoil i Hønefoss rundt halv ti tiden i dag?
                          Vw Golf 3.
                          Kenwood hovedenhet.Alpine MRD - M1005. Alpine V12 Firekanaler, Mb quart 4" comp. Kenwood - KFCWPS1D x2
                          Stor takk til Rune på Spaceworld Hønefoss

                          Comment


                          • #28
                            Det kan stemme veldig bra det, Pondus

                            Comment

                            Working...
                            X