jeg kan ikke se at http://www.dbcompaniet.no har noen batterier inne...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Rockford Fosgate Russebilprosjekt
Collapse
X
-
Thomas Hansen a.k.a. CoMmEn
dBcompaniet DA - Alpine - Stinger - AIV- MTX - Bassworx - Magnat - Kicker Team Focus Acoustics, Norgesrekordholder, toppscore Super Street 1-2 162,5dB
-
Skal du først gå for det Rockford oppsettet,blir nok den forsterkeren dere har tenkt å bruke sammens med subbene en god del for liten.Er det noen grunn til at det må være Rockford Fosgate? Er mange andre merker som er like bra om ikke den god del bedre, når det gjelder pris og kvalitet
Comment
-
Originally posted by ESPEN KAAL View PostHenrik har dere slike batteri på lager????Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Originally posted by commenoi oi oi ... lukter det priskrig her i gården?Tidligere importør for Digital Designs,
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Originally posted by commen View Postjeg kan ikke se at http://www.dbcompaniet.no har noen batterier inne...
Tar et HC2400 med deg Nils Petter, om jeg kan få det like billig som trådstarteren her?
Comment
-
Originally posted by jonka View PostRegner med at de fleste forhandlere kan skaffe det meste av utstyr, og da avhenger bare sluttprisen av hvor god rabattavtale de har med importør, og hvor mye hver forhandler vil ha i avanse.. noen liker 200%, andre nøyer seg med godt under 100%..
Tar et HC2400 med deg Nils Petter, om jeg kan få det like billig som trådstarteren her?
Ofte har importører en egen prisliste for alle forhandlere, som er helt like eller tilnærmet like
Å ikke gi en altfor god pris er ofte lurt, da imaget til merket synker hvis det hele tiden blir solgt unna billig. Dessuten må det jo være slik at bedriften går i profit helst. Ellers vil markedet synke, slik det har gjort siden august/september pga krisenTidligere importør for Digital Designs,
Comment
-
Originally posted by Digital Designs Norge View PostDet holder nok i massevis med et HC2400 etter hva folk forteller.
Anbefaler deg:
1stk DDS2 - 2-kanals forsterker på 2x1100 Watt RMS @ 1 Ohm 10990,-
1stk C4a - 4-kanals forsterker på 4x175 Watt RMS @ 1 ohm 4995,-
8stk DDCX6x9 - 2veis 6x9 som lager masse og fin lyd 8stk x 1290,- = 10320,-
4stk DD1512 subber 2990,- x 4stk = 11960,- (eventuelt 15" i samme serie. 300,- ekstra pr. element)
Totalt: 38265,-
Tilbudspris: 29990,- inkl. mva og frakt - Levert til dere!
DDS2 vil kun levere 2x700w i 2ohm(eneste konfigurasjonen du kan kjøre med dette oppsettet, da DDS2 ikke kan kjøres lavere enn 3ohm i mono(korriger meg om jeg tar feil)) - DDM1A vil levere 1200w i 1ohm, og til ca halve prisen.
Da får du en klasse D forsterker, som meg bekjent er mer effektiv enn klasse AB, som DDS2 er.
Mer effekt for mindre strømtrekk, med mindre dere vil ha den ekstra varmen DDS2 gir
Comment
-
DDS2 er en helt rå forsterker, som just er kommet ut på markedet. Skal bruke denne selv på demobilen, og en slik ligger på lokalt lager allerede.
Og husk at DD elementer kan leveres med alle slags spolekonfigurasjonerTidligere importør for Digital Designs,
Comment
-
Originally posted by Digital Designs Norge View PostDDS2 er en helt rå forsterker, som just er kommet ut på markedet. Skal bruke denne selv på demobilen, og en slik ligger på lokalt lager allerede.
Og husk at DD elementer kan leveres med alle slags spolekonfigurasjoner
Det kan jo være interessant å oppgradere til DD2512 med 2ohm's spoler, for å få utnyttet en DDS2 maksimalt.
Til å drive en subwoofer, hadde jeg glatt valgt en klasse D forsterker selv dog..
Comment
-
På min nettside står det i klartekst at man kan bestille med dobbelspole for et lite pristillegg
Det du sier med avanse og slikt, er opptil hver enkelt bedrift. Noen sender ut samme prislister og noen gjør ikke. Det er en diskusjon jeg ikke gidder å ødelegge denne tråden medTidligere importør for Digital Designs,
Comment
-
Originally posted by Digital Designs Norge View PostPå min nettside står det i klartekst at man kan bestille med dobbelspole for et lite pristillegg
Det du sier med avanse og slikt, er opptil hver enkelt bedrift. Noen sender ut samme prislister og noen gjør ikke. Det er en diskusjon jeg ikke gidder å ødelegge denne tråden med
Comment
-
Herregud. Nå får du skjerpe deg. Jeg er i Oslo på kurs og har ikke mulighet for å endre noe som helst. Les bedre første gang før du kommer med dine falske påstander!Tidligere importør for Digital Designs,
Comment
-
-
Originally posted by neptyr View PostAkkurat det der er bull, for jeg leste for over ei uke sia at det var mulig.
Har du noen personlig agenda mot DD elns?
Ser i etterkant at jeg leste litt kjapt når jeg var innom It Spesialistens sider;
DD1512:
Effekttålighet: 500 Watt RMS / 1800 Watt Peak
Impedanse: Leveres i 4 Ohm konfigurasjon
Talespole: 1x2". Kan bestilles med dobbel talespole mot pristillegg.
Leste bare at den leveres i 4 Ohm konfigurasjon, hvor på en del andre produkter står det "4 Ohm / 2 Ohm" o.l.
Når sub'ene kan leveres med 2x4Ohm's spoler, virker forsterkervalget til It Spesialisten mye bedre.
Da får du jo matet 2 og 2 sub'er med 1100w hver
Håper du har inkludert pristillegget for doble spoler i tilbudet ditt, så de får utnytter forsterkeren ordentlig
Comment
Comment