Announcement

Collapse
No announcement yet.

InstallBay Hamar verkstedtråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Har stengt av et eget "kammer" som kablene skal ligge i, slik at de kommer opp på endene ved forsterkeren!

Comment

• Idag har jeg fått dempet og montert sammen de to siste dørene, og gjort ferdig basskassa!

Ikke helt fargematch på teppet, men det skal jaggu godt gjøres også! Imorgen skal det kobles opp og testes!

Comment

• dette ble bra, skulle nesten tro det var standard instalert
        VW Golf 4
        Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
        Simen Sormbråten

Comment

• Da var 740'n klar til levering! Bra klem og dybde i bassen, og frontsettet henger godt med sub'en!

Comment

• Ble meget pent dette!
            VW Touran 2006 1,9TDI HL <-- Fremtidig bygg : )

Comment

• Oj, ble bra dette her!

Var forresten på Electroworld idag, og så 3 av bilene dere har snekret i løpet av denne tråden.. (TT, Cobra og Merce)

Alle tre var jo RÅE bygg! Sinnsykt heftig! Morro og oppleve prosjektene jeg har sitti i mange timer å glodd og inspisert her live!
              Toyota Celica T20 (Earthquake, Fusion, Connection, Pioneer)

Brenden Consulting:
              - Lager websider

Comment

• Avensis

Denne uka har jeg puslet litt med en Toyota Avensis. Litt moderat ombygging i dørene, for å få inn et MLK165 sett...

Litt custom høyttalerbafler:

Støping av deksler:

Litt kjapp sliping, og testing:

Trekking og prøvemontering:

Og diskanten skal i speilhuset:

Comment

• Flinken selv!

Dette blir kjempe bra.Du er en meget meget dykktig man.Du får jo det til å se så enkelt ut men det er jo langt ifra det.Blir bare målløs jeg.Stå på sjef.Håper vi prates snart igjen.
                  volvo 740 turbo,1987.genesis, alpine, supra cables, odyssey, tsunami, turtle wax.

Comment

• Holda kæft mine Norske brødrer kan finder ud af bygge lækkert der thumbs up.
                    Pioneer P88RSII - TS-C171PRS - PRS-D220 X 2 - PRS-D1200M - TS-SW1041D X2
                    B2 Audio - Connection - Oddsey - Ctek - Tystor

Comment

• Hei Kenneth,

Du er bare helt utrolig dyktig!!

Roger
                      We've got nothing to fear - but fear itself?

Comment

• Takk for det, Roger! Det viktigste er jo at du blir fornøyd!

Comment

• nå kan jeg plutselig ikke se noen bilder her lenger???????? har dere flytta alt i forskjellige kataloger???
                          MTX Stinger Alpine

MTX VW Golf 3 1998 STV.

Comment

• Har overskredet kontoen på Photobucket...

Comment

• Litt flaut å bruke photobucket da hva med egen personlig lagringsplass på egen egnet server? Ja, det synes nå jeg.. :P hehe..

Men gleder meg til å se hva det siste dere har gjort er, for det får jeg ikke opp..
                              Sture Vedal

Comment

• Flaut å flaut.. Mange som bruker Photobucket, du skulle bare visst Men å spandere på seg en premium account hadde nok ikke vært dumt for dere
                                VW Touran 2006 1,9TDI HL <-- Fremtidig bygg : )

Comment

Working...
                                X