Announcement

Collapse
No announcement yet.

InstallBay Hamar verkstedtråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Det kunne nesten jeg slengt meg med på og, hadde tenkt meg på Hamar og kjøpe inn noe men det gikk jo i vasken..
    VW Touran 2006 1,9TDI HL <-- Fremtidig bygg : )

Comment

• Vi er ikke helt på G ennå. Jobber med å få nettverk osv opp å gå. Er avhengig av det pga betalingsterminal må kommunisere med bank og kassasystemet ligger på ekstern server. Bruker nok ut denne uka på å få alt helt på stell.

Nå er PC og demorack koblet sammen, så nå mangler jeg bare spotify, så kan Dere kunder høre på akkurat den sangen Dere ønsker ved demo
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

• Originally posted by InstallBay View Post
        Vi er ikke helt på G ennå. Jobber med å få nettverk osv opp å gå. Er avhengig av det pga betalingsterminal må kommunisere med bank og kassasystemet ligger på ekstern server. Bruker nok ut denne uka på å få alt helt på stell.

Nå er PC og demorack koblet sammen, så nå mangler jeg bare spotify, så kan Dere kunder høre på akkurat den sangen Dere ønsker ved demo
        Herlig!!
        Gi en lyd når alt er oppe og går så tar vi 3 turen endag det passer for oss alle
        Så får vi tru lommeboka strekker tell så det kanskje blir litt småhandel også
        Kaffi kanna er på plass alt håper jeg?
        VW Corrado - Prosjekt bil
        Mitsubushi Lancer - Bruksbil
        It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
        I´m BANKRUPT - A G60 owner

Comment

Vi er ikke helt på G ennå. Jobber med å få nettverk osv opp å gå. Er avhengig av det pga betalingsterminal må kommunisere med bank og kassasystemet ligger på ekstern server. Bruker nok ut denne uka på å få alt helt på stell.

Beste velgående er vell ikke rette uttrykket da :P hehe
          Runar E. Olsen ~ Moderator
          Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
          http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

• Originally posted by Oekern View Post
            Herlig!!
            Gi en lyd når alt er oppe og går så tar vi 3 turen endag det passer for oss alle
            Så får vi tru lommeboka strekker tell så det kanskje blir litt småhandel også
            Kaffi kanna er på plass alt håper jeg?
            Kom inn døra nå. Lange dager for å få alt klart

Hvis kaffemaskin som brygger en og en kopp med kaffe av forskjellig slag passer herrene, så ja
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:
            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Kom inn døra nå. Lange dager for å få alt klart

Hvis kaffemaskin som brygger en og en kopp med kaffe av forskjellig slag passer herrene, så ja
              Wow, så seint ja! Hard dag i dag tenker jeg, hehe.
              Dere leker ikke kaffiklubb heller nei. Passer serdeles utmerket for min del værtfall
              VW Corrado - Prosjekt bil
              Mitsubushi Lancer - Bruksbil
              It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
              I´m BANKRUPT - A G60 owner

Comment

Working...
              X