Originally posted by mx_power
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
InstallBay Hamar verkstedtråd
Collapse
X
-
Originally posted by Tommen View PostBlir kult å se å høre bilen live i Trondheim på LIB Tour 2007. Regner med du skal dit i år også Anders? Hva med deg Kenneth? Vil tro Fido skal dit også? Ketil Skei å?
Comment
-
Jeg lurer på hvordan dere har gått frem for og få laget den "Sony-Logoen" så fin, holder på og skal lage logo i dørsidene, så lurer jeg på hvordan jeg burde gå frem for og få det best mulig?! Bokstavene skal være uthevet sånn som deres logo! Så har jeg ett annet spørsmål?! har aldri arbeidet med flettet glassfiber, men blir den grønn av farge og helt glatt og trenger mindre arbeid for og få fint en vanlig glassfiberduk?! har kjøpt flettet glassfiber, men ikke tatt den i bruk enda, men er på det stadiet enda?! håper dere kan svare meg på det?! Det hadde jeg satt veldig pris på?!
Comment
-
Logoen er laget med bokstaver som er utskjært i papp, og limt på plass før trekking. Jeg synes selv at vanlig glassfiber strie er bedre å jobbe med, enn den som er flettet. Den flettede er fint på store flater, men håpløs på ting med litt former på, syns j... Den flettede blir kanskje litt glattere enn den vanlige stria, men det er ikke så fryktelig stor forskjell... Håper du ble litt klokere av dette...
Comment
-
synes ikkeno av det er lettt å jobbe med jeg :P skjønner ikke att jeg gidder. hehe neida
skal bare benytte anledningen til å skryte litt av folka på installbay hamar utrlig hyggelige og dyktige folk
så trykk noe installbay dekor som passer i bakruta mi så skal jeg med glede ha den derVW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -
Comment
-
Originally posted by langgard View Postså trykk noe installbay dekor som passer i bakruta mi så skal jeg med glede ha den derMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Igjen et spm om SONY logoen, men i meir generelt preg, Korleis får dokke festa dyken så stramt rundt pappen?, og i pioneer pickupen, er det brukt lær der, korleis feste inn i hjørna?Tor Even -
Audi A4 Turbo Quattro 2003 40mm senk 18" alu.
Orginalt anlegg, men vil i framtiden sette inn Digital Design.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.
Comment
-
Originally posted by Surion View PostIgjen et spm om SONY logoen, men i meir generelt preg, Korleis får dokke festa dyken så stramt rundt pappen?, og i pioneer pickupen, er det brukt lær der, korleis feste inn i hjørna?Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Tor Even -
Audi A4 Turbo Quattro 2003 40mm senk 18" alu.
Orginalt anlegg, men vil i framtiden sette inn Digital Design.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.
Comment
-
Comment