Announcement

Collapse
No announcement yet.

InstallBay Hamar verkstedtråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by InstallBay View Post
    Du ser nok feil, de finnes kun i sølv Morten
    Hvem er det med V cone å som er i svart da?

Comment

• Likte den veggen meget bra Skal se om jeg stikker meg en tur innom, hvis det blir EMMA i Hamar 22.Juni..Skal iallefall prøve å få til å komme dit.
      VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

• Originally posted by Morten Pettersen View Post
        ML 1600?

Originally posted by Tommen View Post
        Likte den veggen meget bra Skal se om jeg stikker meg en tur innom, hvis det blir EMMA i Hamar 22.Juni..Skal iallefall prøve å få til å komme dit.

Må til Oslo dagen etter og da, der det er SQ konk.. Hamar er jo "bare" spl og hva jeg kaller en litt organisert street meet.. hehe
        sound.vision.soul

Type R

Comment

• Originally posted by Morten Pettersen View Post
          Det er ML K3

Comment

• Originally posted by LLH View Post
            ML 1600?

Må til Oslo dagen etter og da, der det er SQ konk.. Hamar er jo "bare" spl og hva jeg kaller en litt organisert street meet.. hehe
            SPL skal jeg ikke på..karnsje det får bli Oslo dagen etterpå da, får se an ruta mi litt. Skal iallefall til Hamar å se
            VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

• Kan dette ligne på noe du kan bruke Kenneth?

Comment

• Måtte vel blitt designet på den nye pilleesken til Kenneth, han bruker en del beroligende og lykkepiller Men det ville nok de fleste av oss gjort om vi måtte jobbe sammen med Anders hele uka
                Mvh
                Pål Andréas Bryng
                Bilstereosenteret.no
                Vi forhandler bl.a.:
                Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

• Hehe. 5 om dagen er det vell noe som heter. Å han snakka i at han skulle ha 8 stk tror jeg det var.

Comment

• lol .
                    ting trenger ikke koste sjorta for å være bra

2004 Focus ST170

Comment

• 5 om dagen, gir 6 om kvelden... Ja, ser meget bra ut det der, Torgeir! Som alltid!

Comment

• Er Fusion Anleggene bra?? blitt forelsket:P
                        Sett litt på det Subbpakken med 2x12 med forsterker og ledninger: EN-PK212.
                        Er det verdt 4000kr??

Comment

• Originally posted by Stian_460Se View Post
                          Er Fusion Anleggene bra?? blitt forelsket:P
                          Sett litt på det Subbpakken med 2x12 med forsterker og ledninger: EN-PK212.
                          Er det verdt 4000kr??
                          Svaret er ganske enkelt ja Du får veldig mye for pengene av Fusion. Ekstremt lite feil på produktene og vellåtende produkter til svært lave priser.
                          Mvh
                          Pål Andréas Bryng
                          Bilstereosenteret.no
                          Vi forhandler bl.a.:
                          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

• Hei Stian!

Har ikke fått svart deg på Volvoforumet enda, men når det gjelder EN PK 212, så har j det på lager på Hamar! Ta deg en tur hvis du vil se på den...

Comment

• Originally posted by InstallBay View Post
                              Svaret er ganske enkelt ja Du får veldig mye for pengene av Fusion. Ekstremt lite feil på produktene og vellåtende produkter til svært lave priser.
                              hadde ikke hørt om fusion før jeg så det på sdien deres.
                              så veldig bra og tøft ut. hvordan er det liksom sammenlignet med RF og Jbl??

Comment

• Originally posted by InstallBay Hamar View Post
                                Hei Stian!

Har ikke fått svart deg på Volvoforumet enda, men når det gjelder EN PK 212, så har j det på lager på Hamar! Ta deg en tur hvis du vil se på den...
                                ok! Ja! kanskje jeg tar meg en tur til helga igjen så ut som om dere hadde mye bra bare samle litt penger først

Comment

Working...
                                X