nei jeg bruker stort sett bare maskin jeg, tar for lang tid for hånd men noe tar jeg for hånd:
Announcement
Collapse
No announcement yet.
InstallBay Hamar verkstedtråd
Collapse
X
-
Da var det tid for dagens bilder! Alle delene er ferdige, anlegget har spilt og alt er plukket ned igjen før lakkering.
Bilen skal etter planen komme til Hamar igjen for sluttmontering på mandag/tirsdag, så det er noen som får litt å henge fingra i nå...
Og tilslutt et par bilder av sub'en montert i dekselet...
Gleder meg virkelig til å se det her komplett med ny lakk og det hele!!Last edited by InstallBay Hamar; 18-10-2008, 10:55.
Comment
-
Ser så utrolig bra ut. Av bildene skulle man tro dere kunne sy ogsåMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Det er vel denne geniale saken her om jeg ikke tar helt feil..
http://installbay.no/product_info.ph...roducts_id=828
(a MUST HAVE product... grrr...)[SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]
Comment
-
Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland
Comment
-
begge maskinene som det er linket til her er samme type, forskjellen er at den ene er 100% ubrukelig å den andre er smidig, å som jeg nevnte kan man slipe så å si alt med den, mens den andre en av den typen som ødelegger mer en den gjør godt. beklager biltema, dere har mye bra men den slipemaskinen der er best som dregg..
Comment
-
Originally posted by autod View Postbegge maskinene som det er linket til her er samme type, forskjellen er at den ene er 100% ubrukelig å den andre er smidig, å som jeg nevnte kan man slipe så å si alt med den, mens den andre en av den typen som ødelegger mer en den gjør godt. beklager biltema, dere har mye bra men den slipemaskinen der er best som dregg..
Comment
Comment