Få lagt ut noen bilder av den ferdige cobraen da Kenneth
Announcement
Collapse
No announcement yet.
InstallBay Hamar verkstedtråd
Collapse
X
-
Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
-
Ja bilen til Jo blir vel ikke noe værre enn alt annet som går ut derfra Er spent på å se denne nye ODR dingsen, gir jo veldig mange flere muligheten for go'lydMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Originally posted by neptyr View PostØy, hva slags ny dings?Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey
Comment
-
Kan dere fortelle meg hvordan dere klarer å lage så "perfekte" fresestykker? Jeg tenker på ringer i første omgang.. Tar dere det på frihånd? Er ute etter å lære å lage slike ringer jeg også...Toyota Celica T20 (Earthquake, Fusion, Connection, Pioneer)
Brenden Consulting:
- Lager websider
Comment
-
Originally posted by AnaXyd View PostSå man lager noe som kan holde fresen rundt i en ring f.eks? Kan jeg lage dette selv?
Her er en guide fra et annet forum: http://avforum.no/forum/generelle-gu...irkeljigg.html
Comment
-
Aha, se der ja! Hva er det minste størrelsen på en ring en slik kan lage? Trenger 2 ringer på 6,5" som er nedsenket osv. (Hvis noen veit fremgangsmåten jeg skal følge for å lage en nedsenket ring, si gjerne ifra! )Toyota Celica T20 (Earthquake, Fusion, Connection, Pioneer)
Brenden Consulting:
- Lager websider
Comment
-
Selv lagde jeg en egen jigg av en aluminiumsplate, som jeg kan bruke på sirkler fra 6-7 cm.
Ta en titt i denne tråden her, da det ikke passer helt under Installbay sin...
http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=2226Last edited by freddie; 15-06-2008, 17:10.
Comment
Comment