blir jo litt gjettning angående effektivitet ja..
Mine klasse A/B har ikke en effektivitet på 60%.. dem har en effektivitet på 70,9% ved fullt pådrag.. så varierer nok fra forsterker til forsteker
Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
har ikke rakka ned på noen jeg bare skreiv hva jeg trodde om dynabel ampene.. mine forsterkere spiller drit pent de, men jeg veit jeg har for lite effekt
blir jo litt gjettning angående effektivitet ja..
Mine klasse A/B har ikke en effektivitet på 60%.. dem har en effektivitet på 70,9% ved fullt pådrag.. så varierer nok fra forsterker til forsteker
Det varierer ja, syntes dine var svært effektive egentlig. Tviler sterkt på at mine har så høy virkningsgrad, synd at jeg ikke har utstyr for å måle likestrøm
har ikke rakka ned på noen jeg bare skreiv hva jeg trodde om dynabel ampene.. mine forsterkere spiller drit pent de, men jeg veit jeg har for lite effekt
Jeg rakker ikke ned på noen, men jeg tror UsAmps leverer mindre enn hva som er oppgitt.
Et lite spørsmål fra en som ikke skjønner bæra... Hva i alle dager er vitsen med å spille så høyt? Du kan vel ikke sitte inne i bilen da? Det blir jo som å ha en bil som går for fort til at du kan sitte inni og styre selv, og hva er vel vitsen med det?
jobber med saken mister men driver å lør meg litt i huet ang. effekt hadde du no memphis greier til overs? hehe
Jobbe på det!
Memphis? tjaaaa... Dreamtm.no har. hehe
De har også spl dynamics og skaffer Atomic...
Har du penger, skaffer han. hehe Er jo ikke direkte billig utstyr vi snakker om her... 1kw, 2kw, 3kw, 4kw, 5kw, 6kw, 7kw! bare å velge.
Street A 151 dB
NM 07 Champion
Memphis Caraudio MOJO 4 KW
Atomic APX 12"
TEAM RE-LOUD
DreamTm.no
hehe, har ikke lyst på orange genser, så får se om jeg finner noe annet som duger
Njaaa.... er kun vi i teamet som har orange genser, må nok mer til enn å kjøpe en amp for å få det. hehe
Selv hadde jeg ønsket at genseren var svart . hehehe
Men vi er da synlige.
Street A 151 dB
NM 07 Champion
Memphis Caraudio MOJO 4 KW
Atomic APX 12"
TEAM RE-LOUD
DreamTm.no
Comment