nope.. begynner (fortsetter) byggingen av bagasjerommet til helga muligens.. så får vi se om jeg slenger ut noen bilder hvordan det blir er foreløbig litt hemmelig
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Klovnster: VW Polo Color Consept
Collapse
X
-
haha jeg har en sterk mistanke om hvordan det blirsigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
Hmm... Nå skuffa du stort, gitt! Her kommer jeg på jobb og gleder meg til å finne bilder og update i tråden din, også har det ikke skjedd en dritt?
Du har lissom ingen unskyldning, da.. Du var hjemme lenge før meg, og ligger sikkert å sover enda?
Bra tur i går i hvertfall. Bra tur. Great success![SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]
Comment
-
Jøsses, ikke dårlig med ny og MODERNE spiller (ikke at jeg hadde noe imot lyden i bilen med ODR ) , har du fått DSP til spilleren også eller? Spilleren blei fet i dashen den..1993 BMW 318is coupe
Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast
Comment
-
Originally posted by TyphonBle utrolig bra dette Bedre lyd pluss at du slipper den forbanna hakkinga hele tia.
Blir bra når vi skal få justert litt og
Originally posted by Klovnsterabsolutt.. også fant jeg capsen til thomas og kamera ditt når jeg trakk optisk kabel i sta[SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]
Comment
-
Originally posted by klovnster View Postogså kjøpte jeg meg ny fordelingsblokk.. eller.. kjøpte to, så oppfyller jeg krava til EMMA om å komme til sikringen på 1 min osv.
Så faktisk veldig fin ut den blokka derMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
Comment