Announcement

Collapse
No announcement yet.

Klovnster: VW Polo Color Consept

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nope.. begynner (fortsetter) byggingen av bagasjerommet til helga muligens.. så får vi se om jeg slenger ut noen bilder hvordan det blir er foreløbig litt hemmelig
    www.eirikaspaas.com

    Comment


    • haha jeg har en sterk mistanke om hvordan det blir
      sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
      IceAudio - Bilringen AS - inakustik

      Comment


      • hehehe, men DU holder kjeft du skal nok få se og ta litt i løpet av prosessen
        www.eirikaspaas.com

        Comment


        • Skulle du ta turen i morgen a klovn?

          Har fått meg en sekk med motivasjon selv
          Mvh Tony
          - The only road to take is perfection itself

          Comment


          • hm, tror ikke jeg rekker.. du er jo på jobb.. og skal på kaffe og kake til svigers på kvelden.. vi får heller ta en dag i helga hvis du kan

            mulig jeg begynner litt på kassa i morra
            www.eirikaspaas.com

            Comment


            • Hmm... Nå skuffa du stort, gitt! Her kommer jeg på jobb og gleder meg til å finne bilder og update i tråden din, også har det ikke skjedd en dritt?

              Du har lissom ingen unskyldning, da.. Du var hjemme lenge før meg, og ligger sikkert å sover enda?

              Bra tur i går i hvertfall. Bra tur. Great success!
              [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

              Comment


              • hehehe.. er våken nå.. og straks på vei ut i GARASJEN

                er tony som har bildene..

                til dere som ikke veit hva dette dreier seg om, så blir dere skuffa.. jeg har bare bytta spiller
                www.eirikaspaas.com

                Comment


                • vært en tur i garasje i dag ja.. dempa bittelitt, festa spiller og lagt optisk kabel

                  fikk tatt et par bilder..





                  vanskelig å vise skjermen med bilde da


                  også kjøpte jeg meg ny fordelingsblokk.. eller.. kjøpte to, så oppfyller jeg krava til EMMA om å komme til sikringen på 1 min osv.
                  www.eirikaspaas.com

                  Comment


                  • Ble utrolig bra dette Bedre lyd pluss at du slipper den forbanna hakkinga hele tia.

                    Blir bra når vi skal få justert litt og
                    Mvh Tony
                    - The only road to take is perfection itself

                    Comment


                    • Jøsses, ikke dårlig med ny og MODERNE spiller (ikke at jeg hadde noe imot lyden i bilen med ODR ) , har du fått DSP til spilleren også eller? Spilleren blei fet i dashen den..
                      1993 BMW 318is coupe

                      Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

                      Comment


                      • DSP er på plass veitu, ellers hadde det blitt lite moro.
                        Mvh Tony
                        - The only road to take is perfection itself

                        Comment


                        • Originally posted by Typhon
                          Ble utrolig bra dette Bedre lyd pluss at du slipper den forbanna hakkinga hele tia.

                          Blir bra når vi skal få justert litt og
                          Og bytta den kjipe firetommeræn som lever litt sitt eget liv

                          Originally posted by Klovnster
                          absolutt.. også fant jeg capsen til thomas og kamera ditt når jeg trakk optisk kabel i sta
                          Stemmer det... Kaldt på skolten i dag morges, kan du si! Sender vel i posten du?
                          [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                          Comment


                          • Originally posted by klovnster View Post
                            også kjøpte jeg meg ny fordelingsblokk.. eller.. kjøpte to, så oppfyller jeg krava til EMMA om å komme til sikringen på 1 min osv.
                            Også rockford da hehe

                            Så faktisk veldig fin ut den blokka der
                            Mvh
                            Pål Andréas Bryng
                            Bilstereosenteret.no
                            Vi forhandler bl.a.:
                            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                            Følg oss på Facebook
                            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                            Comment


                            • hehe, venta bare på den kommentaren

                              blokka er knall, det som er så synd.. ser bra ut og er plass til 3*50mm2 ut..

                              dessuten sitter lokket på uten skruer, så det er bare å klemme av
                              www.eirikaspaas.com

                              Comment


                              • sletta litt nå.. så skal vi få litt orden her..

                                er litt hypp på det EA sier, med at kun trådstarter kan poste i prosjekttrådene..
                                www.eirikaspaas.com

                                Comment

                                Working...
                                X