Originally posted by mrZipp0
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Klovnster: VW Polo Color Consept
Collapse
X
-
[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
-
blir hvertfall vifter under ampene..
hilsen klovnster[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
miniupdate.. har snakka me greg hos US Amps, og det er null fare å montere ampene opp-ned.. case closed..
så over til noe mindre gøy.. har oppdaga litt skurring i mellomtone og mid-bass, så ampene er levert til litt kjærlig service for å se om vi kan bli kvitt surret..
så til dagens økt..
har hele tiden sagt jeg skal koble til så mye jeg har mulighet til på nye spilleren, så i går kom det 3 kameraer i posten.. har bare montert det ene i dag, men slik ser det ut:
stappet inn i grill
closeup
på bilen
litt dårlig bilde i dagslys
Comment
-
det skal være sikkert,men har heldigvis sluppet litt billigere fra det,da jeg har kjøpt endel pent brukt utstyr.
men nå mangler det kun batterier og spiller,og noe tilkoblingsutstyr + demping da.
så håper det blir bra.
synes det ser meget bra ut det du bygger ogsåvolvo s60
vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
Member of VW Audi Club Norwegen
Comment
-
Originally posted by klovnster View Posttakk skal du ha
er nesten så jeg begynner å bli lei nå, men skal vel å kjerra ferdig
Bare du får på potta di så får du jammen bygge stereo, ikke noe annet tull! Holder deg i ørene vet du.. Hihi..[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
Comment
Comment