holder da ikke med ett kamera på en så stor bil! må jo ha bak og >_<
var egentlig overraskende enkelt der baki.. 2 skruer for å fjerne vindusvisker-motoren, vekk emd en mutter fra utsiden og hele driten falt ut..
etter en liten runde med dremel ser det nå slik ut:
Ikke værst med SX i lukket kasse, disse er jo anbefalt å IKKE bruke i lukket så. Prøvde faktisk min SX12 i en 40 liters lukket kasse i går, og ble imponert over lydkvaliteten i denne, er ikke bare SPL talenter som skjuler seg i denne subben..
blir fin det der. Du kommer vel og lager motor deksel til meg og eller?
De sx bassene får jo mye skryt. er vel kanskje litt mer trykk en ren sq, men det blir nok bra for det. blir gøy å høre bilen din når alt er på plass igjen
Ikke værst med SX i lukket kasse, disse er jo anbefalt å IKKE bruke i lukket så. Prøvde faktisk min SX12 i en 40 liters lukket kasse i går, og ble imponert over lydkvaliteten i denne, er ikke bare SPL talenter som skjuler seg i denne subben..
Litt OT kanskje men..
ja, spilte faktisk bra til å "ikke være anbefalt ^^
blir fin det der. Du kommer vel og lager motor deksel til meg og eller?
De sx bassene får jo mye skryt. er vel kanskje litt mer trykk en ren sq, men det blir nok bra for det. blir gøy å høre bilen din når alt er på plass igjen
klart jeg lager deksel til deg og.. hehe.. jeg skylder deg at du skal kunne sitte litt på ræva og se meg jobbe
Comment